در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

کرکره برقی خانگی

کرکره برقی اتوماتیک به دلیل برخورداری از مزایای چشم گیری همچون امنیت بیشتر، عدم نیاز به پیاده شدن از ماشین برای باز و بسته کردن کرکره و نیز زیبایی بصری، در سال های اخیر رواج پیدا کرده است. علاوه بر این قابلیت استفاده از کرکره برقی برای ساختمان های مختلف از جمله درب پارکنیگ، درب انبارهای صنعتی، درب فروشگاه ها و کسب و کارهای تجاری، فروش بالای این درب را به دنبال داشته است.

 

جنس کرکره برقی خانگی

 

معمولاً کرکره برقی خانگی از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته میشود چرا که این فلز دوام بسیار بالایی دارد، به خوبی میتواند وزن تیغه ها تحمل نماید، در مقابل تغییرات آب و هوایی و نفوذ آب کاملاً مقاومت است و در یک کلام یک عنصر تمام عیار برای ساخت کرکره برقی به حساب می آید.

از طرف دیگر در صورت استفاده بلند مدت، دچار استهلاک و باز و تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن، نمیشود و این خود یک حُسن بزرگ برای کرکره برقی خانگی است. البته باید دقت داشته باشید که برخی از شرکت های تولید کننده تیغه کرکره برقی، برای کاهش هزینه ها، به جای استفاده از آلومینویم خالص در تولیدات خود، از ضایعات آلومینیوم استفاده میکنند و این خود باعث بی کیفیت بودن تیغه میشود. به همین منظور پیشنهاد میشود خرید تیغه کرکره برقی خانگی را از فروشگاه های معتبر و برندهای شناخته شده انجام دهید.

 

مزیت کرکره برقی و درب اتوماتیک خانگی

 

اگر بخواهیم درباره مزایای استفاده از کرکره برقی خانگی با شما صحبت کنیم، باید یک لیست طولانی از مزیت ها را در اختیار شما قرار دهیم! چرا که کرکره برقی خانگی از هر نظر ارزش خرید بالایی دارد. از جمله مقاومت آن در برابر تغییرات جوی و نفوذ آب. این موضوع به ویژه برای شهرهایی که در آنها بارندگی زیاد است مانند شهرهای شمالی کشور، اهمیت زیادی دارد. همچنین امنیت کرکره برقی در مقابل درب های معمولی به طور قابل توجهی بالاتر است. چرا که تیغه های کرکره برقی ضخامت بالایی دارند و به راحتی خم نمیشوند، به طوری که در بازار به درب ضد سرقت شهرت دارند.

استهلاک این درب ها بسیار پایین است و در صورت استفاده مناسب، سال های سال بدون دردسر برای شما کار میکند. همچنین هزینه تعمیر و نگهداری بالایی ندارد. از دیگر مزایای آن میتوان به قابلیت رنگ آمیزی کرکره به رنگ دلخواه مشتری اشاره کرد که این موضوع زیبایی ظاهری آن را چندین برابر میکند.

 

ویژگی های درب اتوماتیک کرکره ای خانگی

  1. تنوع در رنگ و طرح

همانطور که اشاره کردیم، کرکره برقی خانگی تنوع بسیاری در طرح و رنگ دارد. کرکره برقی طرح چوب، کرکره برقی پلی کربنات، کرکره برقی رول گیتر و کرکره برقی رنگی از جمله انواع کرکره برقی خانگی موجود در بازار هستند که مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود خریداری نمایند.

  1. شسشتوی آسان

کرکره برقی نیز مانند سایر درب های پارکینگی دچار آلودگی میشود و نیاز به نظافت و شستشو دارد. جالب است بدانید شستشوی کرکره برقی بسیار آسان است، البته باید دقت داشته باشید که قبل از شستشو، برق ساختمان را قطع کنید و مواظب باشید آب وارد موتور کرکره برقی نشود.

  1. عدم نیاز به قفل کردن

گفتیم که کرکره برقی امنیت بسیار بالایی دارد و با بسته شدن توسط ریموت، دیگر نیاز به استفاده از قفل اضافی ندارد و قابل باز شدن نیست.

  1. مناسب برای شرایط آب و هوایی متنوع

کرکره برقی از جنس آلیاژ آلومینیوم است و به همین دلیل دچار خوردگی و زنگ زدگی نمیشود. از این رو برای اکثر اقلیم های آب و هوایی به ویژه مناطقی که در آنها بارش برف زیاد است، مناسب میباشد. 

  1. سهولت در باز و بسته شدن

کرکرع برقی همانطور که از نامش بر می آید، به طور اتوماتیک و بدون نیاز به پیاده شدن از ماشین باز میشود. از این رو در مقایسه با درب های پارکینگی نسل قدیم، یک درب برقی پر طرفدار است. درب های قدیمی به صورت دستی باز میشد و فشار زیادی را به دست و کمر کاربر وارد میکرد که در بلند مدت باعث آسیب دیدگی این اعضل میشد.

 

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین