در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

سایبان دستی

سایبان دستی

سایبان دستی را میتوان اولین نمونه سایبان های طراحی شده دانست که به راحتی حمل و نقل میشود و کاربردهای گسترده ای دارند. قسمت پارچه ای یا همان چادر سایبان از جنس نانو یا پی وی سی ساخته شده تا مقاومت کافی در برابر نور خورشید و باد و باران را داشته باشد. همچنین به دلیل وزن سبک، به ستون نیازی ندارد و به راحتی روی زمین قرار میگیرد. در این مطلب میخواهیم شما را با سایبان دستی و مزایای خرید آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید سایبان دستی را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید، همچنین برای اطلاع از قیمت میتوانید همین حالا با شماره تلفن۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان ما در مجموعه طهرون دُر بر اساس نیاز مشتری و بودجه ای که برای خرید سایبان دستی در نظر گرفته است، بهترین گزینه را به او پیشنهاد میدهند.

انواع سایه بان دستی

در این قسمت میخواهیم شما را با انواع سایبان دستی آشنا کنیم تا در هنگام خرید سایبان دستی، دید بازتری نسبت به مدل های مختلف آن داشته باشید و بتوانید بر اساس نیاز خود سایبان مورد نظر را خریداری کنید.

 

  • سایه بان دستی چتری

یکی از کاربردی ترین نمونه های سیابان دستی، سایبان چتری است. این سایبان همانطور که از نامش پیداست، ظاهری شبیه چتر دارد، با این تفاوت که ابعاد آن بزرگتر است و هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک در بازار وجود دارد. سایه بان چتری دو مدل "چتر پایه وسط" و "چتر پایه بغل" تولید میشود که مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود، هر یک از مدل ها را خریداری نمایند.

 

  • سایه بان دستی تبلیغاتی

سایبان دستی تبلیغاتی، نوعی سایبان است که به صورت دو منظوره طراحی شده. این نوع سایبان نه تنها سایه ایجاد میکند؛ بلکه یک ابزار تبلیغاتی برای تبلیغ کسب و کار شماست. احتمالاً شما هم سایبان های تبلیغاتی برندهای مختلف را جلوی فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دیده اید!

 

  • سایه بان دستی کلاسیک

سایبان های کلاسیک را میتوان اولین و قدیمی ترین نوع سایبان دانست. این سایبان ها دارای مفصل، بازو، زنجیر، لوله و کاور است. از مزایای سایبان دستی کلاسیک میتوان به راه اندازی و استفاده آسان و البته مهمتر از همه قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه آن اشاره کرد.  

 

  • سایه بان دستی مغازه

 سایبان دستی مغازه که به آن سایبان کالسکه ای هم گفته میشود، یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین انواع سایبان است که هنوز هم طرفداران خودش را دارد. این سایبان از طریق یک اهرم به سمت بالا و پایین حرکت میکند و باز و بسته میشود.

مزایای استفاده از سایبان

 

شاید برایتان سوال باشد که سایبان دستی چه مزایایی دارد و آیا خرید سایبان دستی لازم است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سایبان دستی مزایای ویژه ای دارد که خرید آن را توجیه میکند. به عبارت دیگر اگر صاحب یک کسب و کار هستید، سایبان دستی میتواند برای شما افزایش فروش را به دنبال داشته باشد! میپرسید چگونه؟ باید بگوییم در حال حاضر مشتریان برای خرید محصولات و استفاده از خدمات، فروشگاه هایی را انتخاب میکنند که رفاه بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد.

 

به عبارت دیگر در فضای رقابتی حال حاضر، مشتریان، کسب و کار را با هم مقایسه میکنند و در این رقابت، آن کسب و کاری برنده است که رفاه بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد. اگر کسب و کار شما رستوران یا کافه باشد که غذا را در فضای باز سرو میکنید، لازم است برای رفاه حال مشتریان، سایبان دستی تهیه نمایید. همچنین اگر صاحب یک مرکز آموزشی هستید، بهتر است برای حیاط آموزشگاه و استراحت دانشجویان، یک سایبان در نظر بگیرید. اما مزایای خرید سایبان دستی به همین جا ختم نمیشود. اگر بخواهیم لیستی از مزایای سایبان دستی در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت استفاده بدون نیاز به مجوز از شهرداری
  • استفاده از نور خورشید به طور کنترل شده
  • قابلیت چاپ اطلاعات کسب و کار، برای تبلیغ و برندسازی
  • تنوع طرح و رنگ چادر سایبان
  • امکان تنظیم شیب سایبان از 0 تا 45 درجه
  • جذب مشتریان بیشتر در فصول گرم سال
  • زیبا سازی محیط کسب و کار
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به ویژه برای کسب و کارهای نوپا

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایای خرید سایبان دستی است. با خرید چند سایبان دستی میتوانید به کسب و کار خود در فصول گرم سال رونق بدهید و شرایطی برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود فراهم سازید.

تفاوت اصلی میان سایبان دستی و برقی؟

 

شاید برایتان سوال باشد که فرق بین سایبان دستی و سایبان برقی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اولین تفاوت این دو نوع سایبان، نحوه استفاده و باز و بسته شدن سایبان است. سایبان برقی همانطور که از نامش پیداست، دارای موتور است و به طور اتوماتیک و از طریق ریموت باز و بسته میشود، در حالی که برای طراحی سایبان دستی، یک میل لنگ در نظر گرفته شده است که روی یک پیچ قرار دارد و در هنگام باز و بسته کردن، باید میل لنگ به صورت دستی چرخیده شود تا در ارتفاع مناسب قرار بگیرد.

تفاوت دیگر در قیمت سایبان است. واضح است که سایبان برقی به واسطه استفاده از تجهیزات پیشرفته تر، قیمت بالاتری دارد. در حالیکه سایبان دستی ساده است و قیمت آن کمتر از سایبان برقی میباشد. به لحاظ مقاومت در برابر خورشید، باد و باران و برف، هر دو سایبان مقاومت بالایی دارند و قابل قبول هستند.  

کاربرد سایبان های دستی ثابت و متحرک

 

امروزه سایبان های دستی کاربردهای گسترده ای پیدا کرده اند. از کاربری های خانگی برای حیاط و آلاچیق گرفته تا کافه و رستوران و حتی فروشگاه های کوچک و بزرگ از این نوع سایبان ها استفاده میکنند. این نوع سایبان ضمن ایجاد سایه و یک فضای استراحت دلچسب، جلوه زیبایی به ساختمان مورد نظر میدهد. همچنین به دلیل تنوع در طرح و رنگ، با سلیقه افراد مختلف سازگار است. از طرف دیگر به دلیل مقاومت بالای چادر سایبان در برابر نور خورشید و باد و باران و برف، این سایبان ها در شرایط مختلف آب و هوایی قابل استفاده هستند. اگر بخواهیم لیستی از کاربردهای سایبان دستی در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رستوران ها و کافه هایی دارای فضای باز برای سرو غذا
  • مدارس و اماکن آموزشی دارای حیاط بزرگ  
  • منازل مسکونی دارای حیاط و فضای باز
  • باغ ها و ویلاهای دارای فضای باز
  • فروشگاه هایی که مواد غذای فاسد شدنی دارند و در معرض خورشید هستند(لبنیاتی، بستنی فروشی، گوشت فروشی)
  • استخرهای بدون سقف که از نور خورشید استفاده میکنند
  • حیاط مساجد و اماکن مذهبی

البته خرید سایبان به مواری که گفته شد محدود نمیشود و سایبان کاربردهای بسیار گسترده ای از جمله راه اندازی و تجهیز بیمارستان صحرایی، استفاده برای وضعیت های اضطراری و امدادی در فضاهای بدون سقف و مواردی از این دست، از دیگر کاربردهای سایبان دستی هستند.

سایبان دستی بهتر است یا سایبان برقی؟

 

شاید برایتان سوال باشد که سایبان برقی بهتر است یا سایبان دستی؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم آن کالایی بهتر است که نیاز شما را مرتفع سازد. پس قبل از خرید سایبان، به این فکر کنید که نیازمندی شما چیست و چه توقعی از سایبان دارید. همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را مشخص سازید. تعیین بودجه باعث میشود که تعدادی از گزینه خا حذف شوند و شما انتخاب آسان تری داشته باشید. اگر برای خرید سایبان نیاز به مشاوره دارید؛ همین حالا با شماره تلفن۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید، نیازمندی ها و بودجه خود را اعلام کنید تا کارشناسان تیم ما بر اساس نیاز شما؛ بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند.

قیمت سایبان دستی

 

بدون شک قیمت، یکی از پارامترهای تاثیرگذار در خرید یک کالا است. سایبان دستی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت سایبان دستی به نوع سایبان، ابعاد سایبان، برند تولید کننده و امکانات و کیفیت ساخت این کالا بستگی دارد. از این رو برای اطلاع از قیمت سایبان دستی، با مجموعه طهرون در تماس بگیرید و از آخرین قیمت سایبان دستی مطلع شوید.

خرید سایبان دستی

 

اگر به دنبال یک سایبان باکیفیت، استاندارد  و البته قیمت مناسب هستید، خرید سایبان دستی از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع سایبان دستی تولید برندهای مختلف با تنوع طرح و رنگ عرضه میشود که مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید سایبان در نظر گرفته اند، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. همچنین کلیه کالا ها در مجموعه طهرون در، با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع سایبان دستی و کاربردهای هریک با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای استفاده از سایبان را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز خرید سایبان دستی در تهران را به شما معرفی نمودیم و در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت سایبان دستی را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره سایبان دستی در اختیار شما قرار داده باشیم. برای خرید انواع سایبان میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین