در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

جک ریلی پارکینگ

جک ریلی پارکینگ

در سال های اخیر استفاده از درب های اتوماتیک با استقبال زیادی رو به رو شده است. نصب درب اتوماتیک مستلزم استفاده از جک ریلی یا جک بازویی برای باز و بسته شدن درب به صورت خودکار و از طریق ریموت است. یکی از بهترین نمونه های جک در بازار، جک ریلی است. به ویژه برای اماکنی که با کمبود فضا برای باز و بسته درب به در چپ و راست ورودی مواجه هستند، جک ریلی بهترین گزینه است. در این مطلی میخواهیم درباره جک ریلی با شما صحبت کنیم. اگر قصد خرید جک ریلی را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین اگر برای خرید جک ریلی، نیاز به مشاوره دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت جک ریلی پاکینگ، مشاوره رایگان خرید جک دریافت نمایید.

کاربردهای جک های ریلی

 

جک ریلی به صورت افقی و درون یک ریل حرکت میکند، به همین دلیل فضای زیادی را اشغال نمیکند، از این رو یک جک پر طرفدار برای ساختمان هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند، میباشد. شاید برایتان سوال باشد که جک ریلی برای چه اماکنی مناسب و کاربردی میباشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم نصب جک ریلی برای گیت ورودی کارخانه ها و کارگاه ها پیشنهاد میشود. همچنین میتواند یک گزینه خوب برای ورودی منازل و ویلاها باشد. به طور کلی استفاده از جک ریلی در پارکینگ هایی که مسقف و یا روباز هستند توصیه میشود. به طور کلی بیشترین کاربرد جک ریلی در کاخانه های صنعتی، سوله ها، انبارها، ورودی نگهبانی سازمان های بزرگ، گیت های ورودی و خروجی است. مهمترین مزیت جک ریلی این است که با توجه به سنگین بودن درب های نصب شده در هر لنگه، به صورت اتوماتیک و از طریق ریموت باز و بسته میشود و نیازی به باز و بسته کردن به صورت دستی ندارد. در ادامه مزایای جک ریلی را برای شما توضیح میدهیم تا برای خرید جک ریلی، دید بازتری داشته باشید.

مزایای درب ریلی پارکینگی

 

شاید برایتان سوال باشد که خرید جک ریلی چه مزایایی دارد و این جک در مقایسه با سایر جک های موجود در بازار، چه برتری هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر میخواهید مزیت های جک ریلی را بدانید، لیست زیر را به خوبی مطالعه نمایید:

  • جک ریلی برای درب های ریلی نصب میشود و این درب ها فضایی برای باز و بسته شدن اشغال نمیکنند.
  • جک ریلی دارای قابلیت تردد نامحدود میباشد.
  • برای نصب روی درب های سنگین و عریض صنعتی مناسب است.
  • سرعت بالایی در باز و بسته شدن دارد.
  • کاملاً نرم و بی صدا حرکت میکند و در هنگام باز و بسته شدن صدا تولید نمیکند.
  • به طور اتوماتیک و از طریق ریموت باز و بسته میشود.
  • از باتری یو پی اس یا همان سیستم برق اضطراری پشتیبانی میکند.
  • از سنسور حرکتی برای توقف در هنگام مواجهه با مانع برخوردار است.
  • به فلاشر برای تردد خودرو مجهز است.
  • استحکام بالایی دارد و پوشش آن ها ضد زنگ زدگی است و مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد.
  • امکان نصب درب نفر رو، برای کاهش استهلاک جک وجود دارد.

انواع درب پارکینگ ریلی

 

درب اتوماتیک ریلی بهسه نوع درب ریلی تک لنگه، درب ریلی دو لنگه و درب ریلی تلسکوپی تقسیم میشود. این درب ها نه تنها به لحاظ ظاهری، بلکه به لحاظ کارایی و فضای مورد نیاز برای نصب نیز با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه هر یک از درب های ریلی پارکینگ را به شما معرفی میکنیم.

 

  • درب ریلی تک لنگه

این نوع درب همانطور که از نامش پیداست، از یک لنگه درب تشکیل شده است. این درب در هنگام باز و بسته شدن، در امتداد پشت فضای کناری حرکت میکند. درب تک لنگه در مقایسه درب دو لنگه،زمان بیشتری برای باز و بسته شدن نیاز دارد، به همین دلیل برای پارکینگ هایی مناسب است که عرض کمی دارند و نیز فضای کافی برای حرکت درب به صورت ریلی، موجود است.

 

  • درب ریلی دو لنگه

در ب ریلی دو لنگه، دارای دو لنگه درب است که در هنگام باز و بسته شدن، در سمت چپ و راست پشت درب حرکت میکنند. درب ریلی برای ساختمان‌هایی که فضای کافی برای جمع شدن درب، در کنار دیوار، وجود ندارد، این درب یک گزینه ایده آل است. همچنین برای ساختمان هایی که دهنه آنها عریض است، مناسب میباشد، چرا که فشار وارد بر درب، بین دو لنگه تقسیم میشود و نیز زمان باز و بسته شدن درب، به نصف حالتی که درب تک لنگه است، میرسد.

 

  • درب اتوماتیک پارکینگ ریلی تلسکوپی

درب پارکینگ تلسکوپی، کارکردی مشابه با درب ریلی ساده دارد، تنها تفاوت آنها این است که درب ریلی از یک لت متحرک برخوردار است در حالی که درب تلسکوپی، چند لت متحرک دارد. لت های درب تلسکوپی به گونه ای تنظیم میشوند که به صورت همزمان پشت لت ثابت و یا دیوار قرار بگیرند. درب های تلسکوپی نیز خود به دو دسته درب های یک طرفه و درب های دو طرفه تقسیم میشوند. انتخاب نوع درب تلسکوپی به نیاز مشتری و میزان تردد در پارکینگ بستگی دارد.

 

  • درب ریلی 90 درجه

از این نوع درب پارکینگی برای ساختمان هایی استفاده میشود که فضای کناری برای جمع شدن درب وجود ندارد. به این صورت درب با زاویه 90 درجه باز و بسته میشود. این نوع درب ها برای پارکینگ های کوچک که با محدودیت فضا مواجه هستند، مناسب است.

اجزای درب ریلی پارکینگی

 

اگر بخواهیم اجزای درب پارکینگ ریلی را به شما معرفی کنیم، باید لیست زیر را در اختیار شما قرار دهیم:

  • جک ریلی
  • آهن ربای بالا و پایین
  • دنده شانه
  • تابلو فرمان
  • موتور 
  • چراغ هشدار دهنده
  • چشمی مخصوص برای تشخیص موانع
  • ریل فلزی
  • ریموت
  • شستی دستی ( در زمان قطعی برق از این شستی جهت باز کردن درب استفاده می شود )

موارد فوق، ملزوماتی هستند که در نصب درب ریلی استفاده میشوند و بخشی از این سیستم هستند. در ادامه نحوه نصب درب ریلی پارکینگ را برای شما توضیح میدهیم.

نکات مهم پیش از خرید جک ریلی پارکینگ

اگر قصد خرید جک ریلی پارکینگ را دارید، قبل از خرید به نکاتی که در این بخش به آنها اشاره میکنیم، به طور کامل توجه داشته باشید:

  • بودجه ای که برای خرید جک در نظر گرفته اید را مشخص نمایید، با تعیین بودجه، برخی از گزینه ها حذف میشوند و شما خرید آسان تری را تجربه میکنید.
  • جک ریلی پارکینگ را از برندهای معتبر انتخاب و خریداری نمایید. این کار ریسک خرید کالای بی کیفیت و از بین رفته سرمایه شما را پایین می آورد. همچنین رضایت شما از کالایی که خریداری نموده اید بیشتر است. همچنین برندهای معتبر برای کلیه کالاهای خود، گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر میگیرند که در صورت خرابی جک، میتوانید از خدمات شکرت استفاده نمایید.
  • در پایان توصیه میشود قبل از خرید جک ریلی پارکینگ، نظرات سایر کاربران را بخوانید و از کارشناسان این حوزه مشاوره بگیرید تا یک خرید ایده آل داشته باشید.

نصب جک ریلی

 

نصب جک ریلی پارکینگ، یک نصب کاملا تخصصی میباشد. از این رو لازم است برای نصب جک ریلی، از یک نصاب و تکنسین حرفه ای کمک بگیرید. نصاب شما باید به سیم کشی درب های برقی تسلط داشته باشد. همچنین درب های برقی پارکینگی اجزای مختلفی دارند که آشنایی با آنها پیش نیاز نصب جک ریلی است. نکته بسیار مهم در نصب جک ریلی این است که اگر پارکینگ ساختمان مورد نظر شما در یک منطقه مرطوب و شرجی واقع شده است، موتور جک باید از زمین فاصله داشته باشد. همچنین توان و قدرت جک با وزن درب، تناسب داشته باشد.  

مجموعه طهرون دُر، به عنوان نماینده جک پارکینگی در تهران، ضمن فروش جک، خدمات نصب جک ریلی را نیز به مشتریان ارائه میدهد. از این رو شما مشتریان عزیز میتوانید پس از خرید از این مجموعه، از خدمات نصب نیز استفاده نمایید. برای اطلاع از چگونگی نصب جک ریلی و تنظیم وقت برای نصب جک، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

نکاتی برای بهبود عملکرد جک ریلی پارکینگ

تا به این جای کار با مزایای خرید جک ریلی و کاربردهای آن آشنا شدید، حال میخواهیم نکاتی را با شما به اشتراک بگذاریم که عملکرد جک شما بهتر شود و استهلاک آن کاهش پیدا کند.

  • اگر ساختمان شما رو به آفتاب است، برای چشمی های درب، سایبان نصب نمایید.
  • هر از چند گاهی، چشمی درب را به طور کامل تمیز کنید.
  • در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان، اطراف موتور جک را بپوشانید، این کار ازیخ زدن موتور به دلیل برودت هوا جلوگیری میکند.
  • سرویس جک را به صورت دوره ای انجام دهید و روغن کاری جک را در فواصل زمانی مشخص فراموش نکنید.
  • در صورت شنیدن سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن درب، در اولین فرصت، تراز بودن لنگه های درب و قرار گیری صحیح در ریل را بررسی نمایید.
  • در صورت کم بودن سرعت باز و بسته شدن درب، باتری ریموت را چک نموده و از سالم بودن آن مطمئن شوید.

خرید جک ریلی

 

حال که مزایای خرید جک ریلی را دانستید، شاید برایتان سوال باشد که از کجا جک ریلی پارکینگ بخریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر قصد خرید جک ریلی با کیفیت و استاندارد، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش را دارید، خرید جک ریلی پارکینگ از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع جک ریلی اتوماتیک تولید برندهای مختلف، عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید جک ریلی در نظر گرفته اند، جک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

قیمت جک ریلی

 

قیمت جک ریلی به پارامترهای مختلفی از جمله برند تولید کننده، نوع جک و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد، مشخصات فنی و خارجی یا ایرانی بودن آن بستگی دارد. همچنین قیمت جک های وارداتی، با نوسانات قیمت دلار متغیر است. برای اطلاع دقیق از قیمت جک ریلی پارکینگ با شماره ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ با کارشناسان طهرون در تماس بگیرید و از قیمت های روز مطلع شوید. همچنین اگر بودجه ای که برای خرید جک ریل در نظر گرفته اید را مطرح نمایید، کارشناسان ما، بهترین گزینه را به شما معرفی میکنند.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع جک ریلی پارکینگ و کاربردهای آن با شما صحبت کردیم. همچنین اشاره کردیم که خرید جک ریلی چه مزایایی دارد. بهترین مرکز خرید جک ریلی را به شما معرفی کردیم و درباره پارامترهای اثرگذار روی قیمت جک ریلی توضیخاتی دادیم. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را درباره جک ریلی پارکینگی در اختیار شما قرار داده باشد. برای خرید جک ریلی و اطلاع از قیمت با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین