در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک

حدود 20 سال است که درب شیشه ای اتوماتیک به عنوان درب ورودی بسیاری از ساختمان ها استفاده میشود. از بانک گرفته تا اداره ها و مغازه ها، درب شیشه ای اتوماتیک را به عنوان یک درب زیبا و کاربردی به کار گرفته اند. درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل برخورداری از مزایایی مانند زیبایی، سهولت در تردد، عدم اشغال فضای زیاد، جلوگیری از اتلاف انرژی، عدم ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن و مواردی از این دست، جایگزین درب های قدیمی شده است. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع درب شیشه ای اتوماتیک آشنا کنیم و مزایای خرید این درب را برای شما بگوییم. اگر قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید. کارشناسان ما در مجموعه طهرون در، شما را برای انتخاب بهترین درب شیشه ای با توجه به بودجه ای که در نظر دارید، راهنمایی میکنند.

انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای 

 

درب شیشه ای اتوماتیک که به آن اپراتور شیشه ای هم گفته میشود، انواع مختلفی دارد که مشتریان میتوانند بر اساس نیاز و سلیقه خود خریداری نمایند. در ادامه انواع مدل های درب شیشه ای اتوماتیک را به شما معرفی میکنیم. تا برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، اطلاعات کامل تر و دید بازتری داشته باشید.

درب اتوماتیک اسلایدینگ

 

درب شیشه ای اسلایدینگ یا همان درب شیشه ای کشویی، قدیمی ترین و کاربری ترین نوع درب شیشه ای است. این درب معمولاً در مکان هایی مانند گیت های فرودگاه، ترمینال، بیمارستان، دانشگاه و ... مورد استفاده قرار میگیرد. این درب همانطور که از نامش پیداست دارای پنل های کشویی برای باز و بسته شدن است و به واسطه وجود سنسور چشمی که در بالای درب نصب میشود، هنگام مشاهده یک جسم در فاصله نزدیک به درب، کاملاً باز و سپس بسته میشود.

درب اتوماتیک تلسکوپی

 

یکی دیگر از مدل های پرکاربرد درب شیشه ای اتوماتیک، درب اتوماتیک تلسکوپی است. این درب یک گزینه عالی برای امکان پر تردد میباشد. مهمترین مزیتی که این درب را از سایر درب های شیشه ای متمایز میکند، روان بودن حرکت درب در هنگام باز و بسته شدن، به واسطه وجود چرخ‌های پلیمیری در ساختار درب است. همچنین این درب طوری طراحی شده است که از ورود گرد و غبار به قطعات داخلی تا حد زیادی جلوگیری میکند. به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین عوامل بروز اختلال در درب های شیشه ای و کلیه لوازم الکترونیکی، نفوذ گرد و غبار در قطعات ظریف داخلی این لوازم است.

درب اتوماتیک شیشه گردان

 

به احتمال خیلی زیاد درب اتوماتیک گردان را در ورودی مراکز خرید و هتل های لوکس دیده اید. این درب یکی از مدل های درب شیشه ای اتوماتیک است که برای ورودی هایی که فضای کوچکی در اختیار دارند مناسب میباشد و نیز یک درب دو منظوره برای ورود و خروج است که جلوه بصری زیبایی را به ساختمان مورد نظر شما میدهد.

درب شیشه ای اتوماتیک گرد

 

برخی ساختمان ها دارای نمای گرد و دایره ای هستند و در طراحی المان ها، اشکال داره ای،سهم زیادی دارد. برای این ساختمان ها، درب شیشه ای اتوماتیک گرد، بیشترین هماهنگی را با نمای ساختمان دارد. چرا که اگر در این ساختمان ها از درب مستطیلی استفاده شود، از جلوه بصری ساختمان تا حد زیادی کاسته میشود. از این رو مهندسین معمار و طراحان ساختمان، برای بناهای دارای نمای گرد، درب شیشه ای اتوماتیک گرد را توصیه میکنند.

درب اتوماتیک تاشو

 

این درب ها یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای ساختمان های پر تردد است چرا که ساختار درب به گونه ای است که محدودیت تردد ندارد. به عبارت دیگر به لحاظ ساختاری این درب ها شباهت زیادی با درب های لولا دار هستند، با این تفاوت که درب شیشه ای تاشو، شعاع حرکتی کمتری دارد. این موضوع باعث میشود بتوان از این درب ها برای محیط های دارای ورودی کوچکتر استفاده نمود. اگر به دنبال یک درب شیشه ای کم حجم هستید، درب شیشه ای تاشو بهترین گزینه است.

درب شیشه ای اتوماتیک لولایی

 

این درب که با نام درب سوئینگ نیز در بین مشتریان شناخته میشود، ظاهری شبیه به درب های لولایی معمولی دارد و اصلی تریت تفاوت آنها، اتوماتیک بودن است. این درب به دلیل فضای بسیار کوچکی که اشغال میکند، یک گزینه بسیار عالی برای ورودی های کوچک است.

درب اتوماتیک یک لنگه و دولنگه

 

یکی دیگر از کاربردی ترین انواع درب شیشه ای اتوماتیک، درب شیشه ای یک لنگه و دولنگه است. این درب معمولاً برای پارکینگ ها کاربرد دارد. درب های تک لنگه فقط از یک سمت(سمت چپ یا سمت راست) باز و بسته میشوند و درب های دولنگه به طور خودکار از دو سمت چپ و راست باز و بسته میشود.

مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک

 

اشاره کردیم که درب های شیشه ای اتوماتیک مزایای بسیار زیادی دارند و این مزایا، آنها را در ردیف پرطرفدارترین و پرفروش ترین درب های بازار قرار داده است. اما اگر بخواهیم به طور دقیق درباره مزایای درب های شیشه ای اتوماتیک با شما صحبت کنیم، باید لیست زیر را در اختیار شما قرار بدهیم: 

 

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی:

 درب شیشه ای اتوماتیک توسط چشمی بالای درب و با نزدیک شدن یک جسم به درب، باز و بسته میشود. سرعت باز و بسته شدن درب های شیشه ای اتوماتیک نسبتاً زیاد است، از این رو از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی جلوگیری میکند.

 

  1. استفاده مفید از فضای ساختمان

همانطور که دیده اید، درب های سنتی فضای زیادی را برای باز و بسته شدن و چرخش، نیاز دارند. اما اکثر درب های شیشه ای اتوماتیک، به صورت ریلی حرکت میکند و فضای زیادی برای چرخش به سمت چپ و راست اشغال نمیکند. به همین دلیل با نصب اپراتور شیشه ای میتوان از فضای اطراف درب، به شکل بهینه استفاده نمود. 

 

  1. افزودن زیبایی ساختمان

 درب شیشه ای اتوماتیک، ظاهر زیبایی به ورودی ساختمان میبخشد و جلوه بصری آن را افزایش میدهد. از این رو بسیاری از ساختمان های لاکچری از این نوع درب استفاده میکنند.

 

  1. جلوگیری از ورود آلودگی

اگر در یک ساختمان پر تردد زندگی میکنید و سطح آلودگی هوا در منطقه شما زیاد است، با نصب درب شیشه ای اتوماتیک، میتوانید ورود آلودگی ها به ساختمان را به حداقل برسانید. چرا که زمان باز و بسته شدن درب بسیار کوتاه است و مانع از ورود آلودگی هوا به ساختمان خواهد شد.

 

  1. خوش آمد گویی و احترام به مراجعه کنندگان

درب شیشه ای اتوماتیک به صورت خودکار باز و بسته میشود و به همین دلیل هنگام ورود مراجعه کنندگان به ساختمان؛ حس احترام و خوشامد گویی به آنها دست میدهد.

نحوه عملکرد درب شیشه ای برقی اتوماتیک

 

اگر بخواهید بدانید مکانیزم عملکرد درب های شیشه ای اتوماتیک به چه صورت است، باید بگوییم این درب ها دارای چشمی بسیار قوی هستند که به محض نزدیک شدن یک جسم به درب، چشمی دستور باز شدن درب را صادر میکند و امکان عبور فرد از درب فراهم میشود. همچنین در ساختار این نوع درب ها، یک تایمر با زمان بندی قابل تنظیم تعبیه شده که تا زمان مشخصی پس از باز شدن، به طور اتوماتیک بسته میشود. آنچه از همه مهمتر است، سیستم ایمنی درب های شیشه ای برای رفت و آمد افراد است. درب شیشه ای اتوماتیک به گونه ای طراحی شده که حتی کوچکترین جسم های کوچک را تشخیص میدهد و به این صورت از لای درب ماندن و آسیب دیدن افراد ممانعت میکند.

تجهیزات جانبی درب اتوماتیک شیشه ای

 

درب شیشه ای اتوماتیک شامل تجهیزاتی است که ساختار این درب را تشکیل میدهد. در ادامه تجهیزات این درب را به شما معرفی میکنیم:

  • محفظه خارجی شاسی و اپراتور
  • سیستم برقی پشتیبانی یا یو پی اس
  • مدارفرمان (رسیور) و ریموت کنترل
  • فقل برقی

مواردی که به آنها اشاره کردیم، سیستم درب شیشه ای اتوماتیک را به وجود می آورد. اما سوال این جاست که برای درب شیشه ای اتوماتیک، چه نوع اپراتوری مناسب است و این اپراتور چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اپراتور مناسب برای درب شیشه ای اتوماتیک

 

شاید برایتان سوال باشد که اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک را چگونه و بر چه اساسی انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم موارد زیر، فاکتورهایی هستند که برای انتخاب اپراتور باید در نظر داشته باشید:

  • نوع اپراتور، گیربکس و اندکپ باید توانایی لازم برای جا به جایی درب شیشه ای را داشته باشد.
  • مدارفرمان از قطعات بسیار مهم و اساسی درب شیشه است که باید ساختار مناسبی داشته باشد.
  • کیفیت قطعات و یراق آلات استفاده شده در درب شیشه ای اتوماتیک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش درب شیشه ای اتوماتیک

مواردی که اشاره کردیم؛ از مهمترین معیارهای انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک است. وجود گارانتی نشان دهنده میزان اطمینان شرکت تولید کننده از قطعات و نیز اهمیتی است که به مشتریان خود میدهد. در واقع با وجود گارانتی در صورت خرابی، میتوانید برای استفاده از خدمات تعمیر و تعویض شرکت استفاده نمایید.

کاربردهای درب شیشه ای اتومات

 

در این بخش میخواهیم کاربردهای درب شیشه ای اتوماتیک را برای شما توضیح بدهیم. این درب کاربردهای بسیار زیادی دارد که برای انواع ساختمان ها قابل استفاده است:

 

درب اتوماتیک شیشه ای بانک

 

نصب درب شیشه ای اتوماتیک برای بانک ها بسیار متداول است. این درب مانع از هدر رفتن انرژی میشود و از آن جایی که به طور خودکار باز و بسته میشود؛ نیازی به تذکر برای بستن درب وجود ندارد. یکی از مهمترین مزایای درب شیشه ای اتوماتیک برای بانک این است که امکان یک طرفه شدن درب، پس از اتمام ساعت کاری بانک وجود دارد. با یک طرفه نمودن درب، امکان ورود مشتری جدید وجود ندارد و کارمندان میتوانند کارهای پایان روز خود را به انجام برسانند.

 

درب اتوماتیک مغازه و فروشگاه کوچک

 

یکی دیگر از کاربردهای درب شیشه ای اتوماتیک، استفاده از این درب ها برای مغازه های کوچک و مدرن کردن آنهاست. این درب ها از هدر رفتن دمای داخل مغازه در فصل های گرم و سرد سال جلوگیری میکند و در بلند مدت کاهش چشم گیری از قبوض آب و برق را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

  درب ورودی لابی مجتمع مسکونی

 

امروزه بسیاری از ساختمان های مسکونی، دارای لابی هستند، فضایی که برای استراحت و انتظار طراحی شده است. برای این فضا معمولاً از درب های اتوماتیک استفاده میکنند چرا که نه تنها به صورت اتوماتیک باز و بسته میشود و رفاه بالاتری برای ساکنین دارد، بلکه جلوه بصری زیبایی به ساختمان میدهد، از ورود گربه و آلودگی جلوگیری میکند و هدر رفت انرژی به حداقل میرساند.

 

پارتیشن اداری با درب اتوماتیک

 یکی دیگر از کاربردهای درب شیشه ای اتوماتیک، استفاده به عنوان پارتیشن برای دفاتر اداری و تجاری است. به این صورت که به جای ساخت دیوار که نه تنها هزینه بردار است، بلکه نور را تا حد زیادی کاهش میدهد و فضا را کوچکتر میکند، از یک درب اتوماتیک شیشه ای استفاده میکنند که رفت و آمد به فضاها راحت تر باشد و از فضا و نور به طور حداکثری استفاده شود. همچنین این درب ها بدون دستگیره باز و بسته میشود و نیازی به تذکر برای بستن درب وجود ندارد. علاوه بر این امکان ریموتی کردن درب، برای کنترل رفت و آمد افراد وجود دارد.

 

درب اتومات ورودی اداره، سازمان و وزارت خانه

ساختمان های اداری بزرگ که تردد بالایی دارند، نیازمند نصب درب شیشه ای اتوماتیک میباشند. چرا که این درب های لولایی قدیمی در صورت تردد بالا به سرعت دچار استهلاک و خرابی میشود. همچنین تذکر برای بستن درب، مشکل دیگری است که در مواجه با مراجعه کنندگان و ورود و خروج آنها وجود دارد. جلوگیری از اتلاف انرژی موضوع دیگری است که در سازمان های بزرگ اهمیت بالایی دارد. علاوه بر این با وجود کرونا، استفاده از این نوع درب ها دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است. در واقع وجود این درب ها کمک میکند که دست زدن به دستگیره درب و ... به حداقل برسد و شیوع کرونا کمتر شود.  

 

درب اتوماتیک ورودی پاساژ و مرکز خرید

 

درب اتوماتیک شیشه ای برای پاساژها و مراکز خرید نیز از دیگر کاربردهای این مدل درب است. این درب علاوه بر همه ویژگی هایی که به آنها اشاره کردیم مانند تذکر برای باز و بسته کردن درب، جلوگیری از اتلاف انرژی و ... دارای مزیت یک طرف کردن درب برای تخلیه بار، ممانعت از ورود مشتریان پس از ساعت کاری پاساژ و کنترل ورود افراد با توجه به بیماری کرونا است. علاوه بر این جلوه زیبایی به ورودی مرکز خرید و ساختمان تجاری شما میدهد.

 

نصب درب اتوماتیک برای کلینیک و بیمارستان

 

در بسیاری از بیمارستان ها برای ورودی بخش های مختلف از درب شیشه ای اتوماتیک استفاده شده است. این درب بدون سر و صدا باز و بسته میشود و از این رو برای بیمارستان ها و بخش های درمانی بسیار مناسب است. از طرف دیگر نیازی به تذکر برای بستن درب وجود ندارد. دست زدن به درب و دستگیره به حداقل رسیده و امکان شیوع بیماری و انتقال ویروس و میکروب کاهش می یابد و تردد افراد و بیماران را سریعتر امکان پذیر میکند.

قیمت درب شیشه ای

 

اگر برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی درب اتوماتیک شیشه ای را جستجو نمایید، خواهید دید که قیمت این درب به فاکتورهای زیادی وابسته است. از جمله این فاکتورها میتوان به مدل و ابعاد درب شیشه ای، نوع و کیفیت شیشه استفاده شده برای ساخت، ضد ضربه بودن آن، نوع فریم و پهنای درب، فرم درب و صاف یا گرد بودن آن و در نهایت برند تولید کننده و گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق درب شیشه ای مورد نظر خود میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید درب شیشه ای اتوماتیک

 

اگر به دنبال یک درب شیشه ای اتوماتیک باکیفیت و استاندارد هستید، خرید درب اتوماتیک شیشه ای از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع درب شیشه ای با فرم و شکل های مختلف و رنگ بندی متنوع عرضه میشود که مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید درب شیشه ای در نظر گرفته اند، درب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع درب های اتوماتیک با شما صحبت کردیم. مدل های مختلف درب اتوماتیک را معرفی نمودیم و کاربردهای درب اتوماتیک را بیان کردیم. مزایای خرید درب اتوماتیک را برای شما برشمردیم و در نهایت به فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت درب شیشه ای اتوماتیک اشاره کردیم. بهترین مرکز خرید درب شیشه ای اتوماتیک را معرفی نمودیم. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را درباره درب اتوماتیک در اختیار شما قرار داده باشد. برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک میتوانید روی مجموعه طهرون در حساب کنید. 

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین