در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی از جمله درب هایی است که در سال های اخیر با استقبال بسیار زیادی از شوی مشتریان رو به رو شده است. دلیل این محبوبیت را میتوان کاربردی بودن درب اتوماتیک صنعتی و قابلیت استفاده آن برای صنایع مختلف، جلوگیری از اتلاف انرژی و از همه مهمتر سرعت بخشیدن به حمل و نقل مواد در سوله های صنعتی دانست. این درب برای انبارها و سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پالایشگاه ها، درب آشیانه هواپیما و ورودی کارخانه ها استفاده میشود.

واضح است که در کارخانه ها و واحدهای صنعتی که ماشین آلات بسیار بزرگ برای حمل و نقل مواد اولیه و یا خروجی های خط تولید در رفت و آمد هستند؛ لازم است درب هایی نصب شود تا ماشین آلات سنگین بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند و نیز سرعت رفت و آمد آنها بالا باشد. بالا بودن سرعت رفت و آمد، در بلند مدت زمان انجام انجام کارها را به طور چشم گیری کاهش میدهد. از طرف دیگر باز و بسته کردن درب های بزرگ صنعتی، به طور دستی برای نیروی انسانی، یک عمل فرسایشی انرژی بَر و زمان بَر است. در حالیکه درب اتوماتیک صنعتی تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت باز و بسته میشود. در ب اتوماتیک صنعتی انواع مختلفی دارد که در این مقاله میخواهیم انواع درب صنعتی را به شما معرفی کنیم. اگر قصد خرید درب صنعتی را دارید، خواندن این مقاله به شما توصیه میشود. همچنین برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان خرید درب صنعتی؛ میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید.

انواع درب های اتوماتیک صنعتی

 

همانطور که گفتیم در اکثر کارخانجات امروزی؛ درب های صنعتی از نوع اتوماتیک نصب شده است که فرآیند رفت و آمد را برای بخش های صنعتی، آسان تر نموده است. شاید تصور کنید درب اتوماتیک صنعتی همان کرکره برقی در ابعاد بزرگ با موتور قوی تر است. اما باید بگوییم کرکره برقی صنعتی، تنها یکی از انواع درب های اتوماتیک صنعتی میباشد. در این بخش میخواهیم انواع درب صنعتی اتوماتیک را به شما معرفی کنیم. این درب ها به طور کلی از جنس آلومینیوم و یا فولاد ساخته میشوند و در جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی در فصول مختلف سال، نقش ارزنده ای دارند. اگر بخواهیم لیستی از انواع درب های اتوماتیک صنعتی را در اختیار شما بگذاریم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

درب اتوماتیک صنعتی کشویی

 

از جمله درب های بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف، درب اتوماتیک کشویی است. این درب برای درب کارخانه، درب سوله و انبار استفاده میشود. از جمله بزرگترین مزیت این مدل درب ها، این است که فضای بسیار کمی را اشغال میکند و برای اماکنی که در بخش ورودی آنها با کمبود جا مواجه هستید؛ بهترین گزینه است. درب اتوماتیک کشویی نه تنها در صنایع بلکه در ابعاد کوچکتر برای فروشگاه ها، هتل ها، مراکز تفریحی و مراکز تجاری نیز قابل استفاده است.

دلیل پر فروش بودن درب کشویی را میتوان راحتی در استفاده، هزینه معقول و منطقی و در نهایت طول عمر بالا و قابلیت اجرا به صورت های مختلف دانست. همچنین درب کشویی صنعتی علاوه بر مدل صاف و خطی، به صورت خمیده و منحنی نیز قابلیت اجرایی دارد. این موضوع نه تنها باعث راحتی در استفاده از این درب ها شده است، بلکه بر زیبایی ظاهری درب نیز افزوده و آن را به یک درب زیبا برای فضاهای مختلف تبدیل نموده است.

مزیت دیگر این درب، قابلیت کنترل رفت و آمد افراد و ماشین آلات است، همچنین برای شرایط خاص میتوان آن را به صورت یک طرفه درآورد. به این مزایا، عایق صوتی و حرارتی برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی را نیز اضافه کنید. مزایای درب کشویی به همین جا ختم نمیشود، اگر بخواهیم مزایای این درب را برای شما بازگو کنیم؛ باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  •  درب کشویی صنعتی از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی جلوگیری نموده هزینه های تامین انرژی را در بلند مدت به حداقل میرساند. در واقع نصب این درب ها مانع از هدر رفتن گرما در فصل زمستان و سرمای داخل محیط در فصل تابستان خواهد شد. همچنین از نفوذ هوای سرد و یا هوای گرم به داخل انبار جلوگیری میکند. این موضوع برای انبار مواد خوراکی و یا انبار کالاهای چرم از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • مزیت دیگر استفاده از درب کشویی صنعتی، سهولت در رفت و آمد است. چرا که درب به صورت اتوماتیک و یا از طریق ریموت باز و بسته میشود و این مساله زمان رفت و آمد از درب را به حداقل میرساند.
  •  سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک صنعتی قابل تنظیم است و از طریق مدارفرمان به راحتی میتوان برای باز و بسته شدن درب زمان بندی در نظر گرفت و یا گزینه اتوکلوز یا بسته شدن اتوماتیک درب را فعال نمود. البته اگر به دنبال سرعت بالاتر برای باز و بسته شدن درب هستید، میبایست از موتور دو سرعته استفاده نمایید.
  • نصب درب اتوماتیک کشویی به شما اجازه میدهد از فضای موجود در ساختمان خود حداکثر استفاده را داشته باشید. به عبارت دیگر این درب چه در حالت باز و چه در حالت بسته، فضایی را اشغال نمیکند و شما میتوانید از فضای ورودی خود برای چیدمان کالا و یا استفاده از ماشین آلات حمل و نقل به خوبی استفاده نمایید.
  •  درب کشویی صنعتی، سنسورهای بسیار حساسی دارد که به سرعت سیگنال ارسال شده از طرف ریموت را دریافت نموده و درب را باز و بسته میکنند. وجود این سنسورها همچین مانع را به سرعت تشخیص میدهد و در صورت تشخیص مانع، برای جلوگیری از آسیب دیدن خودرو، باز و بسته شدن درب را به طور موقت متوقف میکند.

درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای

 

درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای که به آن کرکره برقی صنعتی نیز گفته میشود، یکی از رایج ترین نمونه های درب اتوماتیک برای انبارهای صنعتی و سوله های بزرگ است که امنیت بسیار بالایی دارد. این درب در کنار امنیت، از طول عمر بالایی برخوردار است و به ندرت خراب میشود. قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، به همراه گارانتی؛ از دیگر دلایل محبوبیت این درب صنعتی است. این درب مزایای دیگری نیز دارد که در این بخش به آنها اشاره میکنیم:

  • کرکره برقی صنعتی امنیت بسیار بالایی دارد و فقط از طریق ریموت و به طور کاملاً اتوماتیک باز و بسته میشود.
  • باز و بسته شدن کرکره برقی صنعتی از طریق ریموت انجام میشود و به سرعت و آسانی میتوان برای رفت و آمد ماشین ها و نیروی انسانی از آن استفاده نمود.
  • کرکره برقی صنعتی به طور ویژه ای از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی در فصول مختلف سال جلوگیری میکند.
  • سرعت عمل باز و بسته شدن کرکره برقی صنعتی به واسطه سنسورهای حساسی که در ریموت و مدارفرمان آن تعبیه شده بسیار بالا است و به سرعت درب های صنعتی سنگین را باز و بسته میکند.
  • این درب صنعتی بسیار کم حجم است و در حالت باز و یا بسته، فضای بسیار کمی را اشغال میکند. به همین دلیل میتوانید از حداکثر فضای پشت و جلوی درب به طور بهینه استفاده نمایید.
  •  سرعت باز و بسته شدن کرکره برقی قابل تنظیم است و با تنظیم مدارفرمان به راحتی میتوان برای باز و بسته شدن کرکره، زمان بندی مشخص نمود. همچنین گزینه اتوکلوز یا بسته شدن اتوماتیک درب قابل فعال سازی است.

درب اتوماتیک صنعتی سکشنال

 

یکی دیگر از پر کاربردترین درب های اتوماتیک صنعتی، درب اتوماتیک سکشنال است. این درب که به آن درب زیر سقفی هم گفته میشود، علاوه بر صنایع در بسیاری از کسب و کارهای غیر صنعتی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. شاید برایتان سوال باشد که چرا به درب زیر سقفی گفته میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم چرا که این درب در هنگام بسته شدن، به طور کامل در زیر سقف قرار میگیرد و فضایی را اشغال نمیکند. درب سکشنال اتوماتیک، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره میکنیم:

  • درب اتوماتیک سکشنال تنوع طرح و رنگ بالایی دارد، از این رو به راحتی میتوان بخش های مختلف یک صنعت را از این طریق تفکیک نموده و با رنگ های مجزا بر اساس خط تولید و مواد اولیه، مشخص نمود. همچنین این تنوع طرح و رنگ، به راحتی سلیقه افراد مختلف را پوشش میدهد.
  • درب اتوماتیک سکشنال مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد چرا که سکشن های درب بسیار مقاوم و ضخیم از آلومینیوم خالص تولید شده اند.
  • قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه درب اتوماتیک سکشنال، یکی دیگر از دلایل محبوبیت درب سکشنال است. به ویژه برای صنایعی که برای بخش های مختلف نیاز به نصب درب ورودی دارند.
  • درب اتوماتیک سکشنال، به واسطه عایق بندی مناسب و متریال با کیفیت، اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی را در طول سال و در فصول مختلف به حداقل میرساند. همچنین مانع از ورود هوای گرم و سرد به انبار میشود. این موضوع برای کارخانجاتی که در حوزه صنایع غذایی فعالیت دارند، اهمیت زیادی دارد.
  • شاید بتوان مهم ترین مزیت درب اتوماتیک سکشنال را کم جا بودن آن دانست. این درب در حالت باز و بسته فضای بسیار کمی را اشغال میکند و این مساله به شما امکان استفاده بهینه از فضای پشت و جلوی درب را میدهد. همچنین درب سکشنال برای باز و بسته شدن به صورت عمودی حرکت میکند و نیاز به فضای اضافی در راست و چپ درب خروجی ندارد.
  • درب اتوماتیک سکشنال مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و آب در هنگام شستشوی درب و بارش باران و برف و تغییر شرایط آب و هوایی دارد. همین موضوع به خیال شما را از بابت پایین آمدن درجه هوا، یخ زدگی و بارندگی به طور کامل راحت میکند که درب در بلند مدت دچار زنگ زدگی و خوردگی نمیشود.
  • برخورداری درب اتوماتیک سکشنال از ویژگی های ضد آب، ضد حریق، ضد سرقت از دیگر مزایای این درب است. به ویژه برای انبارهایی که مواد قابل اشتعال مانند کاغذ در آن ها نگهداری میشود و یا کسب و کارهایی که مواد اولیه بسیار گران قیمت مانند جیوه و یا چرم را در انبار خود نگهدای میکنند.
  • درب اتوماتیک سکشنال قابل علاوه بر انبار و سوله های کارخانجان صنعتی، برای مصارف خانگی و ساختمان های مسکونی؛ اداری، تجاری و یا حتی تفریحی و فرهنگی نیز قابل اجرا است.
  • همانطور که اشاره کردیم درب اتوماتیک سکشنال قابلیت شستشو دارد و میتوانید به راحتی آن را رعایت نکات ایمنی از جمله قطع کردن برق ساختمان و مراقبت از موتور و مدار فرمان، بشویید.
  • بالا بودن سرعت باز و بسته شدن درب و سهولت در استفاده با ریموت اتوماتیک از دیگر مزایای این درب است که سرعت انتقال مواد و رفت و آمد ماشین های سنگین صنعتی را در بلند مدت به طور چشم گیری افزایش میدهد.
  • قابلیت نصب قفل برقی و جاقفلی برقی برای درب اتوماتیک سکشنال برای افزایش امنیت ساختمان وجود دارد و به راحتی میتوانید این لوازم امنیتی جانبی را روی درب مورد نظر خود نصب نمایید.
  • درب اتوماتیک سکشنال قابلیت سفارشی سازی رنگ و چاپ اطلاعات کسب و کار برای تبلیغات و یا نوشتن اطلاعات مربوط به بخشی که برای آن درب را نصب میکنید وجود دارد. به عنوان مثال اطلاعاتی از قبیل نوع انبار، موجودی انباری و ... قابل درج روی بدنه درب میباشد.

درب اتوماتیک صنعتی فولد آپ

 

درب فولد آپ که به آن درب صنعتی سریع یا درب سرعتی نیز گفته میشود، یک درب اختصاصی برای اماکن صنعتی است. شاید برایتان سوال باشد که چرا به آن درب سریع گفته میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سرعت باز و بسته شدن این در بیش از یک متر بر ثانیه است! بالا بودن سرعت به دلیل وجود یک موتور بسیار قوی در سیستم درب است که نیروی مورد نیاز برای باز و بسته شدن سریع را تامین میکند.

 

همچنین سبک بودن درب فولد آپ دلیل دیگری است که این سرعت بالا را رقم میزند.  سبک بودن درب به دلیل استفاده از متریالی مانند پروفیل های آلومینیوم و پارچه هایی از جنس بزرنت برای بخش میانی است. آلومینیوم باعث افزایش استحکام ساختار درب شده و برزنت در مقابل ورزش باد شدید و نیز تابش مستقیم نور خورشید، مقاومت بالایی دارد. درب فولد آپ برای عرض و ارتفاع 100 متر مربع قابل نصب است و تقریباً میتوان گفت محدودیتی در اجرا و نصب آن وجود ندارد.

 

 برای نصب درب از سکشن های 60 سانتی متری استفاده میشود و به گونه ای درب به صورت شبکه بندی درمی آید. تشکیل این شبکه؛ مقاومت در برابر باد را به طور چشم گیری افزایش میدهد و از این مهم تر، در صورت برخورد ماشین آلاتی مانند لیفتراک، هزینه های تعمیر را به حداقل میرساند. شبکه بندی به این صورت است که پروفیل های آلومینیومی از طریق بست های آلن به یکدیگر متصل میشوند. به این صورت اگر یکی از قسمت های این شبکه دچار آسیب دیدگی شود، به راحتی همان قسمت خارج شده و مورد تعمیر یا تعویض قرار میگیرد و نیازی به تعویض کل درب نیست.

مزایای درب اتوماتیک صنعتی چیست؟

 

تا به این جای کار با درب اتوماتیک صنعتی آشنا شدید و دانستید که این درب چه انواعی دارد و برای کدام یک از بخش های صنعت استفاده میشود. اما شاید برایتان سوال باشد که این درب در مقایسه با سایر درب های اتوماتیک چه مزایای ویژه ای دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این درب مزایای بسیار زیادی دارد، اگر بخواهیم لیستی از مزایای درب اتوماتیک صنعتی در اختیار شما قرار بدهیم؛ باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 

 عایق حرارتی و صوتی

 

درب اتوماتیک صنعتی، نوعی عایق برای محیط هایی مانند کارخانه ها، انبارهای صنعتی و کارگاه های تولیدی به حساب می آید. چرا که این درب از ورود و خروج انرژی در فصول مختلف سال جلوگیری میکند و همین موضوع به شما امکان کنترل دمای مواد اولیه موجود در انبار را میدهد. از دیگر مزایای این درب، عایق بودن آن در برابر صدا است. به این صورت که اجازه خروج صداهای خط تولید کارخانه به بیرون را نمیدهد و همچنین از ورود صداهای مزاحم به داخل ساختمان جلوگیری میکند.  

 

سهولت و سرعت باز و بسته شدن

 

یکی دیگر از مزایای مهم درب های اتوماتیک صنعتی، سرعت باز و بسته شدن آن است. این موضوع علاوه بر اینمه استهلاک نیروی انسانی را به حداقل میرساند، بلکه باعث افزایش سرعت رفت و آمد ماشین های صنعتی برای انتقال مواد اولیه و یا کالاهای تولید شده در خط تولید میشود.

 

ایمنی درب اتوماتیک صنعتی

 

یکی از مهمترین مزایای درب اتوماتیک صنعتی، امنیت آن است. این درب از طریق ریموت باز و بسته میشود و در برابر ضرب و فشار بسیار مقاوم است. همچنین از جنس آلومینیوم و یا فولاد ساخته میشود و از این رو به عنوان درب ضد سرقت شناخته میشود. از این رو یک درب بسیار مناسب برای انبارهای صنعتی که مواد اولیه گران قیمت در آنها نگهداری میشود، است.

 

دوام بالا و هزینه نگهداری پایین

 

درب اتوماتیک صنعتی به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارد، به ندرت دچار اختلال و خرابی میشود. به ویژه اگر از آن به درستی استفاده کنید و برای آن سرویس دوره ای در نظر بگیرید. اما چنانچه دچار خرابی و اختلال شود در 90 درصد مواقع قابل تعمیر است یراق آلات و متعلاقت آن کاملا در دسترس است و هزینه تعمیر و نگهداری بالایی ندارد.

کاربرد درب اتوماتیک صنعتی

 

در بخش های قبلی به کاربردهای درب اتوماتیک صنعتی اشاره کردیم اما اگر بخواهیم به طور دقیق در این مورد صحبت کنیم باید بگوییم درب اتوماتیک صنعتی برای موارد زیر کاربرد دارد :

  • کارخانجات صنعتی
  • کارگاه های تولیدی
  • انبارها و سوله های کارخانجات
  • گاراژها و تعمیرگاه های بزرگ
  • درب آشیانه هواپیما

علاوه بر موارد بالا، در بسیاری از فروشگاه ها در حوزه صنایع آهن و فولاد که ماشین آلات سنگین برای تخلیه بار، در آن منطقه رفت و آمد دارند، درب اتوماتیک صنعتی قابل نصب و استفاده است. یکی دیگر از کاربردهای درب اتوماتیک صنعتی، برای ساختمان هایی است که درب عریض و بزرگی دارند و درب های معمولی برای آنها قابل نصب نیست. در این موارد میتوان از دری های صنعتی استفاده نمود.

ویژگی درب های صنعتی

 

  • اگر بخواهیم کمی از ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی برای شما بگوییم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:
  • درب اتوماتیک صنعتی سرعت باز و بسته شدن بالایی دارد
  • دوام درب بالا است و به ندرت دچار اختلال یا خرابی میشود
  • در صورت خرابی یراق آلات آن در دسترس است و هزینه تعمیر و نگهداری مناسب دارد
  • برای ابعاد بزرگ و درب های عریض با ارتفاع زیاد قابل نصب است
  • یک درب اقتصادی و مقرون به صرفه است که ارزش خرید بالایی دارد
  • سنسورهای قوی دارد که به سرعت سیگنال های ریموت و مدار فرمان را برای باز و بسته شدن دریافت و اجرا میکند
  • قابلیت نصب ups و پشتیبانی از سیستم برق اضطراری را دارد و در هنگام قطع شدن برق به صورت اتوماتیک باز و بسته میشود.
  • مجهز به سیستم خلاص کن دستی است و میتوان آن را در صورت نیاز به طور دستی باز و بسته نمود.
  • امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن و فعال سازی سیستخم اتوکلوز یا همان بسته شدن خودکار برای درب وجود دارد.
  • کاملاً ضد آب و ضد خوردگی به واسطه بارش باران های اسیدی است
  • در برابر نوسانات برقی مقامت بالایی دارد و دچار خرابی و اختلال نمیشود.
  • وزن سبک اما ساختار محکمی دارد
  • قابل حرکت به صورت عمودی بالا به پایین و یا افقی به صورت ریلی برای درب متناسب با نیاز مشتری وجود دارد
  • باز و بسته شدن درب کاملاً بی صدا است
  • از سیستم حفاظت خودکار در هنگام تشخیص مانع برخوردار است.
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد و در صورت بروز اختلال، مشتریان میتوانند از خدمات شرکت استفاده نمایند.

جنس درب های اتوماتیک صنعتی

 

درب های اتوماتیک صنعتی را معمولاً از آلومینیوم با کیفیت برای کاهش صدا طراحی وتولید میکنند و یا از فولاد برای تولید درب های اتوماتیک صنعتی استفاده میشود. برخی از کارخانجات برای به حداقل رساندن قیمت تمام شده درب، از ضایعات آلومینیوم برای تولید درب های صنعتی استفاده میکنند. این درب ها شاید قیمت پایین تری داشته باشد ولی به همان میزان از استحکام کم و قدرت کمتری هم برخوردار است و دردهای زیادی دارد. اما برندهای معتبر همواره از آلومینیوم خالص و فولاد با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده میکنند. این درب ها شاید کمی گران تر باشد اما به نسبت کیفیت و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد، ارزش خرید بالایی دارد.

شرایط نگهداری درب اتوماتیک صنعتی

 

در این بخش میخواهیم نکاتی را به شما آموزش بدهیم که به نگهداری از درب اتوماتیک صنعتی کمک میکند. دانستن و رعایت این نکات باعث میشود طول عمر درب شما بیشتر شود و کمتر با مشکل خرابی و اختلال در درب رو به رو شوید. این نکات بسیار ساده و کاربردی هستند:

  • قبل از باز و بسته کردن درب اتوماتیک، از عدم وجود موانع در سر راه درب و یا اطراف آن اطمینان حاصل نمایید. وجود مانع باعث توقف موقت در باز و بسته شدن درب میشود.
  • ریموت درب را در یک جای ایمن به دور از حرارت، رطوبت و البته لوازم الکترونیکی نگهداری کنید. قرار گرفتن ریموت در مجاورت لوازم الکترونیکی باعث خالی شدن باتری آن میشود.
  • ریموت درب اتوماتیک صنعتی را به دسته کلید درب های دیگر آویزان نکنید، چرا که در بلند مدت برخورد کلیدهای دیگر با ریموت؛ باعث آسیب دیدگی کریستال و قطعات داخلی آن میشود و در عملکرد ریموت اختلال ایجاد میکند.
  • در هنگام شستن درب، از تماس آب با موتور، مدافرمان و یا سایر قطعات برقی آن جدا خودار کنید. همچنین قبل از شروع به نظافت، حتماً برق ساختمان را قطع نمایید.
  • در صورت مشاهده اختلال در باز و بسته شدن درب؛ در اولین گام؛ باتری ریموت را مورد بررسی قرار دهید. معمولاً تمام شدن باتری ریموت، باعث ضعیف شدن عملکرد درب برای باز و بسته شدن میشود.
  • از روغن های متفرقه، گریس و ... برای روغن کاری قطعاتی مانند شفت، بلبرینگ، تیغه ها، موتور و ریل ها جدا خودداری کنید. در صورت استفاده مداوم از درب صنعتی پس از یک سال، از شرکت درخواست سرویس دوره ای نمایید تا با استفاده از متریال مخصوص،درب شما را سرویس نمایند.
  • برای ست کردن ریموت به تعداد بیشتر، برای افراد مختلف، از روش های لرنینگ، بلوتوثی و دیپ سوئیچ استفاده نمایید. همچنین در صورت تعدیل نیرو، به منظور امنیت بیشتر، ریموت ها را خام نموده و مجددا کددهی نمایید.
  • از آویزان نمودن قفل، آویز دستی و یا هرگونه ابزار سنگین به درب خودداری کنید. چرا که این موارد در بلند مدت باعث دفرمه شدن درب میشود. این موضوع نه تنها زیبایی ظاهری درب را تحت تاثیر قرار میدهد؛ بلکه باعث اصطکام بین تیغه ها شده و عملکرد درب را با اختلال مواجه میسازد.
  • درب اتوماتیک صنعتی فقط باید با آب شسته شود. بنابراین از شستن این درب با بنزین، تینر و سایر مواد شیمیایی خودداری نمایید.
  • در صورت قطع شدت برق یا اختلال در سیستم برق، میتوانید درب اتوماتیک را به حالت دستی دربیاورید و آن ره به صورت دستی باز و بسته نمایید. اما این موضوع مستلزم آموزش دیدن توسط تکنسین یا نصاب حرفه ای است. لطفا از اقدامات خودسرانه برای خلاص کردن درب جدا خودداری نمایید.

چگونه یک درب اتوماتیک صنعتی انتخاب کنیم؟

 

 برای انتخاب و خرید درب اتوماتیک صنعتی، باید قبل از هر چیز به چند سوال مهم پاسخ بدهید. اولین سوال این است که این درب را برای نصب در چه مکانی میخواهید خریداری کنید؟ به عبارت دیگر آیا این درب قرار است در یک کارگاه صنعتی نصب شود و یا برای یک کارخانه خریداری میشود؟ سوال دیگر است که درب اتوماتیک صنعتی را میخواهید در فضای بیرونی و خارجی کارخانه نصب نمایید و یا آن را برای تفکیک فضاهای داخلی نیاز دارید؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک میکند که به طور دقیق نیازمندی خود را بشناسید و بدانید از بین درب های موجود با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، کدام درب میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در ادامه نکاتی که برای خرید درب اتوماتیک صنعتی به آن نیاز دارید را به شما معرفی میکنیم:

  • جنس درب اتوماتیک صنعتی

درب های اتوماتیک صنعتی معمولاً از دو نوع متریال آلومینیوم و فولاد ساخته میشوند که مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود خریداری نمایند. هر دو نوع درب امنیت بسیار بالایی دارد. درب های آلومینیومی سبک تر هستند و درب های فولادی سنگین تر میباشند. به درب های فولادی اصطلاحاً درب ضد سرقت نیز گفته میشود. البته برخی درب های استیل و آهنی متفرقه نیز وجود دارند که امنیت کافی را ندارند و به راحتی میتوان آن ها را خم نمود.

  • چگونگی باز و بسته شدن درب

 درب های صنعتی هم به صورت عمودی رو به بالا و پایین حرکت میکنند و هم قابل اجرا به صورت افقط و ریلی هستند. این موضوع این امکان را به شما میدهد که از فضای ورودی خود حداکثر استفاده را داشته باشید. برای انتخاب باید شرایط محل ورودی و نیز وضعیت حمل و نقل کالاهای خود را در نظر بگیرید سپس هر کدام از مدل ها که برای شما کاربردی تر است را انتخاب نمایید.

  • اندازه و ابعاد درب

قبل از هر گونه اقدام برای خرید درب صنعتی، به یاد داشته باشید که اندازه گیری ابعاد درب موضوع بسیار مهمی است. این موضوع همچنین برای انتخاب درب نیز اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال برخی از درب ها محدودیت ابعاد دارند و برخی محدودیت خاصی ندارند. لذا برای انتخاب درب، باید ابعاد دقیق ورودی را بدانید.

  • میانگین تردد از درب

برای انتخاب درب اتوماتیک صنعتی، یکی از مهمترین عوامل اطلاع از میانگین تردد روزانه است. چرا که در سیستم درب اتوماتیک یک عدد موتور تعبیه میشود که وظیقه تامین انرژی مورد نیاز درب برای باز و بسته شدن را بر عهده دارد. از این رو میانگین تردد این امکان را میدهد که یک موتور مناسب برای درب انتخاب شود. موتور ضعیف شما را به دردسر می اندازد. موتور بسیار قوی نیز ممکن است برای شما کارآمد نباشد و فقط هزینه اضافی به شما تحمیل نماید.

  • قابلیت نصب یو اس پی و پشتیبانی از برق اضطراری

اگر در کارخانه یا محل کسب شما قطعی برق زیاد اتفاق می افتد، لازم است برای درب اتوماتیک خود ups خریداری نمایید. این دستگاه انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب را در خود ذخیره کرده و در صورت قطع شدن برق میتوان درب را به صورت اتوماتیک باز و بسته نمود. اما اگر درب شما به سیستم ups مجهز نباشد، در صورت قطع شدن برق، باید از طریق خلاص کن به حالت دستی تبدیل شده و به صورت دستی باز و بسته شود.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی برای لوازم و کالاهای برقی یعنی یک اصل اساسی! وجود گارانتی در درجه اول نشان دهنده این است که شرکت تولید کننده تا چه اندازه از کالاها و تولیدات خود اطمینان دارد و در درجه دوم نشان میدهد که این شرکت چقدر به رفاه حال مشتریان خود می اندیشد.

اگر کالای شما دارای گارانتی باشد، در صورت خرابی میتوانید از خدمات شرکت برای تعمیر آن استفاده نمایید و در صورتی که قابل تعمیر نباشد، میتوانید از خدمات تعویض استفاده کنید. اما اگر کالا فاقد گارانتی باشد، در صورت خرابی باید هزینه تعمیر را خودتان بپردازید و در صورتی که قابل تعمیر نباشد، باید برای تعویض آن با هزینه شخصی اقدام نمایید.

قیمت درب اتوماتیک صنعتی

 

اگر برای خرید درب اتوماتیک صنعتی به بازار مراجعه نموده باشید و یا کالای مورد نظر خود را در فروشگاه های اینترنتی جستجو کرده باشید، میدانید که درب اتوماتیک صنعتی، قیمت های مختلفی دارد. چرا که قیمت درب اتوماتیک صنعتی به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله این عوامل میتوان به جنس و متریال به کار رفته در ساخت، سرعت کارکرد درب، ضخامت تیغه ها، نوع موتور، مشخصات فنی و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد و در نهایت برند سازنده اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت دقیق درب اتوماتیک صنعتی میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید. توصیه میشود بودجه مورد نظر برای خرید درب اتوماتیک صنعتی را مشخص کنید. با این کار برخی گزینه ها خود به خود حذف میشوند و شما انتخاب سادده تری خواهید داشت.

خرید درب اتوماتیک صنعتی

 

اگر قصد خرید یک درب اتوماتیک باکیفیت و استاندارد هستید، خرید درب اتوماتیک صنعتی را از مجموعه طهرون در به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع درب سکشنال صنعتی، درب فولد آپ صنعتی، درب کشویی صنعتی، کرکره برقی صنعتی و درب ریلی صنعتی در ابعاد و ضخامت های مختلف عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه ای که برای خرید درب اتوماتیک صنعتی در نظر گرفته اند، درب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود. فاصله شما با بهترین درب صنعتی در تهران فقط یک تماس است! همچنین طهرون در برای رفاه حال مشتریان شهرستانی، امکان ارسال به سراسر ایران را نیز فراهم نموده است.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع د رب اتوماتیک صنعتی و کاربردهای هریک از درب ها با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای استفاده از درب اتوماتیک صنعتی را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز فروش درب اتوماتیک صنعتی در تهران را به شما معرفی نمودیم و نکاتی که برای نگهداری و نیز خرید باید در نظر داشته باشید را به شما یادآوری کردیم.

در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت درب اتوماتیک صنعتی را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره درب اتوماتیک صنعتی در اختیار شما قرار داده باشیم. برای خرید انواع درب اتوماتیک صنعتی میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین