در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

خرید سایبان چتری

خرید سایبان چتری

اگر به دنبال یک راه حل کاربردی و اقتصادی برای ایجاد سایه در حیاط خانه یا محل کار خود هستید، راه حل شما خرید سایبان چتری است. سایبان چتری هم در فصل تابستان برای ایجاد سایه استفاده میشود و در هم در فصل زمستان و در هنگام بارش برف و باران میتواند کاربردی باشد. در روزهای طولانی و گرم تابستان، افراد ترجیح میدهند وقت خود را در کافه ها و رستوران های دارای فضای باز سپری کنند. اگر صاحب کافه یا رستوران دارای فضای باز هستید، خرید سایبان چتری یک گزینه برای جذب مشتریان بیشتر است. همچنین اگر منزل شما حیاط دارد و یا ویلا و باغ با فضای باز دارید، سایبان چتری میتواند با ایجاد سایه میتواند یک فضای دلچسب برای لذت بردن از حیاط و باغ برای شما فراهم سازد. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع سایبان چتری و مزایای خرید آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید سایبان چتری را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای اطلاع از قیمت سایبان چتری و دریافت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید.

انواع سایبان چتری

 

سایبان چتری از لحاظ مدل چتر و چادر سایبان در دو نوع مربعی و چند ضلعی تولید میشود. همچنین به لحاظ فرم ساختار به سه نوع سایه چتری پایه بغل یا همان سایبان چتری پایه کنار، سایبان چتری پایه وسط و سایبان چتری برقی، تقسیم بندی میشود. در ادامه هر یک از انواع سایبان چتری را به شما معرفی میکنیم تا با سایبان چتری به طور کامل آشنا شوید.

سایبان چتری پایه بغل

 

این سایبان همانطور که از نامش پیداست، دارای یک پایه در کنار چتر است. پایه سایبان در کنار دیوار قرار میگیرد و یکی از کاربردی ترین مدل های سایبان چتری است.

سایبان چتری پایه وسط

 

بر خلاف سایبان پایه بغل، سایبان پایه وسط دارای یک پایه در وسط چتر است و صندلی ها، دور پایه چیده میشود. این سایبان فضای کمتری را اشغال میکند و برای اماکنی که به محدودیت فضا مواجه هستند، یک گزینه مناسب است.

سایبان چتری برقی

 

سایبان های چتری، در دو نوع سایبان دستی و سایبان برقی تولید میشوند. سایبان دستی با چرخاندن میله متصل به سایبان، باز و بسته میشود. سایبان برقی با استفاده از ریموت باز و بسته میشود.

مزایای استفاده از سایه بان چتری

 

سایبات چتری مزایای زیادی دارد، مهمترین آن ایجاد فضای دلچسب برای استفاده از هوای مطبوع، به دور از نور مستقیم آفتاب است. اما اگر بخواهیم لیستی از مزایای سایبان چتری در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده بهینه از فضای باز حیاط منزل و کسب و کار
  • جا به جایی راحت و آسان
  • امکان تنظیم زاویه سایبان در طول روز
  • امکان استفاده از انواع میز و صندلی در اطراف سایبان
  • عدم نیاز به نصب سایبان در یک محدوده خاص
  • اشغال فضای کم در حالت بسته
  • امکان استفاده برای فصل های گرم و سرد سال

مواردی که اشاره کردیم؛ تنها بخشی از مزایای سایبان چتری هستند. خرید سایبان چتری، به عنوان یک سایبان ارزان قیمت و اقتصادی، میتواند به کسب و کار شما رونق ببخشد و مشتریان بیشتری را برای حضور در کافه یا رستوران شما جذب نماید.

کاربردهای سایبان چتری

 

شاید برایتان سوال باشد که کاربردهای سایبان چتری چیست و آیا این نوع سایبان فقط برای حیاط خانه یا رستوران و کافه استفاده میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کاربردهای سایبان چتری بسیار گسترده است و فقط محدود به حیاط خانه و رستوران نیست. اگر بخواهیم لیستی از کاربردهای سایبان چتری در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کافه و رستوران حیاط دار
  • ویلا و باغ دارای فضای باز
  • منازل دارای ایوان و حیاط بزرگ
  • در کنار استخر
  • فضای استراحت در مراکز تفریحی مثل پارک و شهربازی
  • در گلخانه ها و پاسیوی منازل
  • فضای استراحت در هتل ها و مجموعه های اقامتی
  • نمایشگاه ها
  • مدرسه، دانشگاه و مراکز آموزشی

مزیت مهم سایبان چتری این است که میتوانید اطلاعات و لوگوی کسب و کار خود را روی آن چاپ نمایید تا سایبان به یک ابزار تبلیغاتی کم هزینه برای تبلیغ کسب و کار شما تبدیل شود. چرا که تبلیغ روی سایبان چتری نیاز به هیچ گونه مجوزی ندارد.

خرید سایبان چتری حیاط

 

برای لذت بردن از هوای بهار و تابستان، نیازی نیست حتما خارج از خانه به دنبال فضای تفریحی باشید. خرید سایبان چتری حیاط کافیست تا با چیدن چند صندلی و یک میز در اطراف آن، نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید و از هوای دلچسب تابستان لذت ببرید. همچنین اگر نگران بارش باران بهاری هستید، بازن هم سایبان چتری میتواند شما را در برابر باران های بهاری محافظت کند.

همچنین خرید سایبان چتری حیاط یک گزینه عالی برای تغییر دکوراسیون در فضای حیاط است. کافیست یک سایبان چتری با رنگ دلخواه خود خریداری کنید و فضای حیاط خود را با آن کلی تغییر بدهید. خواهید دید که جشن تولد و دورهمی های خانوادگی در حیاط خانه چقدر دلچسب تر از فضای کافی شاپ بیرون از خانه خواهد بود. برای خرید سایبان چتری میتوانید روی مجموعه طهرون دُر حساب کنید. در این مجموعه انواع طرح و رنگ های متنوع سایبان چتری موجود است که شما مشتریان عزیز میتوانید بر اساس نیاز خود خریداری نمایید. همچنین با اعلام بودجه ای که برای خرید سایبان چتری در نظر دارید، میتوانید از مشاوره رایگان بهرمند شوید. کارشناسان ما بر اساس بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد میدهند.

جنس پارچه سایبان چتری

 

چادر سایبان یکی از مهمترین قسمت های آن است. این چادر باید جنس محکم و مقاومی داشته باشد تا در برابر بارش باران و برف و البته نور آفتاب به خوبی مقاومت کند. در ادامه به دسته از معروف ترین متریالی که برای تولید چادر سایبان استفاده میشود را معرفی میکنیم:

 

پارچه‌ برزنتی نخی

پارچه های برزنتی نخی یکی از بهترین نوع پارچه برای طراحی و تولید چادر سایبان چتری هستند که چرا که پارچه های برزنتی بسیار سبک و انعطاف پذیر میباشند. رنگ بندی متنوعی دارند. دارای دو یا سه لایه هستند و مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و بارش باران و برف دارند.

 

پارچه‌ های برزنتی PVC

یکی دیگر از پارچه هایی که برای تولید چادر سایبان چتری استفاده میشود، پلی کربنات یا پی وی سی است. این ماده یکی از پلیمرهای ارزشمند صنعت پتروشیمی به حساب می آید. پارچه های بزرنتی پی وی سی دارای مقاومت کششی بالایی هستند و در برابر خورشید و نفوذ آب، عایق میباشند. مقرون به صرفه بودن و وزن بسیار سبک از دیگر ویژگی های این پارچه است.

 

پارچه‌ های خلبانی و نانو

پارچه های نانو جدیدترین نوع پارچه برای تولید چتر در سایبان های چتری هستند. این نوع پارچه بسیار مقاوم است و طول عمر بالایی دارد.

نکات خرید سایبان چتری

 

مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی

از مهمترین ویژگی های یک سایبان خوب و با کیفیت، مقاومت در برابر بارش باران و برف و تابش آفتاب است. چرا که سایبان های چتری را معمولاً در زمان اوج آفتاب باز میکنند. اگر سایبان چتری مقاومت کافی در برابر آفتاب نداشته باشد، به سرعت دچار پوسیدگی و خرابی میشود و مجبور به خرید مجدد سایبان هستید.

 

ایستایی پایه

نکته دیگری که در هنگام خرید سایبان باید به آن توجه داشته باشید، استحکام و ایستایی پایه و اتصالات آن است. اگر اتصالات و یراق آلات به کار رفته در سایبان، ایستایی مناسب و استحکام کافی نداشته باشند، ممکن است در صورت وزش باد، منجر به سقوط سایبان شود.

 

ابعاد سایبان چتری

یکی دیگر از نکاتی که برای خرید سایبان چتری باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد سایبان میباشد. سایبان ها به طور کلی میتوان به دو نوع سایبان بزرگ و سایبان کوچک تقسیم بندی کرد.

  • سایبان‌های چتری کوچک

این نوع سایبان برای فضاهایی با مساحت کم، قابل استفاده است. به عنوان مثال رستوران و کافی شاپ با فضای باز کوچک، حیاط منازل، استخر و مواردی از این دست، گزینه های مناسبی برای خرید  سایبان کوچک هستند.

  • سایبان چتری بزرگ

این نوع سایبان برای فضاهای بزرگ و دلباز مناسب تر است. به عنوان مثال باغ و ویلای دارای آلاچیق، رستوران های حیاط دار با حیاط بسیار بزرگ و موارد مشابه، باید از سایبان چتری بزرگ استفاده نمایند.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

وجود گارانتی از یک طرف نشان دهنده اطمینان شرکت تولید کننده از کالاها و محصولات خود است. از طرف دیگر نشان دهنده اهمیتی است که این شرکت برای مشتریان خود قائل است. اگر کالایی که خریداری نموده اید، از گارانتی برخوردار باشد، در صورت خرابی میتوانید برای دریافت خدمات تعمیر به شرکت مراجعه نمایید. اما اگر گارانتی نداشته باشد، در صورت خرابی باید هزینه تعمیر را بپردازید و اگر قابل تعمیر نباشد، باید برای خرید آن مجددا هزینه کنید.  

 

رنگ سایبان‌های چتری

رنگ سایبان چتری، از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب آن است. به دلیل اینکه این نوع سایبان در فصل های بهار و تابستان استفاده میشود، رنگ آن اهمیت بالایی دارد. رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای و خاکستری، بیشترین جذب گرما را دارند و محیط سایبان را گرم میکنند. از این رو بهتر است برای خرید سایبان چتری، رنگ های های روشن مانند زرد، سفید، نارنجی و ... را خریداری نمایید.

نحوه نصب سایبان چتری

 

نصب سایبان چتری، نیازمند تخصص و دانش فنی است. کارشناسان مجموعه طهرون در، به پشتوانه تجربه بالا در نصب و تعمیر انواع سایبان چتری، میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با عالی ترین نحو، سایبان مورد نظر شما را در محلی که میخواهید نصب نمایند. همچنین آموزش استفاده از سایبان چتری برقی و نحوه کار با ریموت به شما آموزش داده خواهد شد.

برای نصب لازم است ابتدا چادر را به میله چتر وصل نمایید و بعد از آن پایه ها را به هم متصل کنید. از استحکام پایه ها، اطمینان حاصل نمایید و سیم را دور قرقره ای که از طریق آن چتر باز و بسته میشود، بپیچید. مرحله آخر باز و بسته کردن سایبان از طریق ریموت یا به طور دستی است.

نحوه نگهداری از سایبان چتری

 

در این بخش میخواهیم نکاتی را به شما آموزش بدهیم که رعایت آن ها طول عمر سایبان شما را افزایش میدهد. به عبارت دیگر رایج ترین صدماتی که منجر به خرابی سایبان میشود را به شما یادآوری میکنیم تا از آسیب به سایبان خود، جلوگیری نمایید.

  • وزش باد شدید میتواند منجر به خرابی و سقوط سایبان شود. از این رو لازم است در هنگام نصب سایبان، از استحکام آن اطمینان حاصل نمایید.
  • در زمان هایی که به سایبان نیاز ندارید؛ آن را ببندید تا کمتر در معرض نور آفتاب قرار بگیرد. همین موضوع عمر سایبان را افزایش میدهد.
  • هر از چند گاهی اتصالات سایبان را روغن کاری نمایید تا باز و بسته شدن آن به راحتی انجام شود.

قیمت سایبان چتری

 

اگر برای خرید سایبان چتری به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی سایبان چتری را جستجو نمایید، خواهید دید که قیمت سایبان چتری پایه کنار، قیمت سایبان چتری پایه وسط، قیمت سایبان چتری حیاط، قیمت سایبان چتری قابل حمل و قیمت سایبان چتری مغازه به فاکتورهای زیادی وابسته است. از جمله این فاکتورها میتوان به مدل سایبان (دستی و برقی بودن آن)، کیفیت متریال چادر سایبان، ضد آب و ضد یخ بودم آن، مقاومت در برابر خورشید و در نهایت برند تولید کننده و گارانتی و خدمات پس از فروش دارد. از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق سایبان چتری مورد نظر خود میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

خرید سایبان چتری

 

اگر به دنبال یک سایبان چتری باکیفیت و استاندارد هستید، خرید سایبان چتری را از مجموعه طهرون در به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع سایبان چتری با طرح و رنگ های متنوع، استاندارد و با کیفیت عرضه میشود که مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید سایبان چتری در نظر گرفته اند، سایبان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع سایبان چتری دستی و برقی با شما صحبت کردیم. مدل های مختلف سایبان را معرفی نمودیم و کاربردهای سایبان چتری در فضاهای مختلف را بیان کردیم. مزایای خرید سایبان چتری را برای شما برشمردیم و در نهایت به فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت سایبان چتری اتوماتیک اشاره کردیم. بهترین مرکز خرید سایبان چتری را به شما معرفی نمودیم. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را درباره قیمت سایبان چتری در اختیار شما قرار داده باشد. برای خرید سایبان چتری میتوانید روی مجموعه طهرون در حساب کنید. 

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین