در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

قیمت کرکره پلی کربنات

کرکره پلی کربنات

اگر برای خرید کرکره برقی، به دنبال یک کرکره لوکس، زیبا و البته مقاوم هستید، خرید کرکره پلی کربنات را به شما پیشنهاد میکنیم. این نوع کرکره بر خلاف سایر کرکره های موجود در بازار، از تیغه های نواری تشکیل نمیشود، بلکه از قطعات کوچکتری که از جنس پلی کربنات هستند ساخته شده و به دلیل اینکه نور را از خود عبور میدهد، ظاهر بسیار زیبایی دارد. به نظر میرسد کرکره پلی کربنات که به آن کرکره برقی شفاف هم گفته میشود، به دلیل شیشه ای بودن قطعات پلی کربنات، آسیب پذیر باشد، اما مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد نیز در برابر اشعه فرابنفش خورشید، مقاوم است.

بالا بودن ضریب ایمنی و استحکام؛ این کرکره را به یک کرکره ضد سرقت تبدیل کرده که دارای تاییدیه امنیتی از پلیس و نیروی انتظامی میباشد. از این رو یک گزینه بسیار عالی برای بانک ها و مشاغل حساسی مانند طلافروشی و صرافی است. در این مطلب میخواهیم شما را با کرکره پلی کربنات و مزایای خرید آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات را دارید، همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.  

مزایای کرکره پلی کربنات

 

اشاره کردیم که کرکره پلی کربنات یکی از جدیدترین انواع کرکره برقی است که ظاهر بسیار زیبایی دارد. به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و نیز مقاومت در برابر نفوذ آب و تغییرات آب و هوایی، کاربردهای گسترده ای دارد. از جمله این کاربردها میتوان به استفاده برای منازل مسکونی، اماکن اداری و تجاری، به ویژه بانک ها و مشاغل حساس به امنیت مانند صرافی و طلافروشی، اشاره کرد. اما شاید برایتان سوال باشد که خرید کرکره پلی کربنات چه مزیت هایی دارد؟

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که در واقع مهمترین مزیت های کرکره پلی کربنات در مقایسه با سایر کرکره های موجود در بازار است:

  • کرکره پلی کربنات از قطعات کوچک پلی کربنات و مقاوم‌ترین پلیمر‌ها ساخته شده که وزن بسیار کم و مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • این کرکره قادر است ضمن حفاظت در برابر اشعه فرابنفش خورشید یا همان UV، نور آفتاب را از خود عبور دهد و برای فضاهای کم نور، یک گزینه ایده آل است.
  • کرکره پلی کربنات از خاصیت آنتی استاتیک برخوردار است که مانع چسبیدن گرد و غبار به بدنه کرکره میشود و این موضوع فرآیند تمیز کردن کرکره را آسان تر میکند.
  • کرکره پلی کربنات دارای ویژگی ضد سرقت است و برای بانک ها و مشاغل حساس مانند طلافروشی و صرافی مناسب است.
  • استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به کرکره نشکن و ضد ضربه معروف است.
  • از ویژگیضد حریق برخوردار است و از شعله‌ور شدن و سرایت آتش جلوگیری میکند.
  • ویژگی ضد گلوله بودن آن را به یک کرکره برقی بسیار ایمن و ایده آل برای بانک ها تبدیل کرده است.
  • تنوع بالایی در طرح و رنگ (شفاف ،برنز،دودی) دارد و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری میتواند سفارشی سازی شود.
  • در هنگام باز و بسته شدن کرکره، کاملاً بی صدا است و در بلند مدت سر و صدا تولید نمیکند.
  • عمر مفید بالایی دارد، به ندرت دچار خرابی میشود و هزینه های تعمیر و نگهداری آن پایین است.
  • وجود لوله های آلومینیومی و یا استیل، امنیت این کرکره را تا چند برابر افزایش داده است.

مواردی که اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایای خرید کرکره پلی کربنات است. این کرکره در مقایسه با ویژگی ها و مزایایی که دارد، ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن از طرف کارشناسان طهرون در به شما توصیه میشود.

کاربردهای کرکره پلی کربنات

 

اشاره کردیم که کرکره پلی کربنات به دلیل برخورداری از مزایای ویژه، کاربردهای بسیار گسترده ای دارد و برای فضای های زیادی استفاده میشود. در ادامه اصلی ترین کاربردهای کرکره پلی کربنات را برای شما بازگو میکنیم:

  • مراکز خرید، اماکن تجاری، فروشگاه های بزرگ و پاساژهای شیک و لاکچری
  • ساختمان های پزشکی و مراکز درمانی لوکس  
  • استفاده به عنوان پارتیشن (جداکننده) متحرک
  • بانک ها، صرافی ها، طلافروشی ها و مشاغل حساس
  • مجموعه های مسکونی مدرن
  • درب پارکینگ ویلاها
  • ساخت بالکن شیشه ای در منازل و محیط های کاری

مواردی که گفته شد برخی از کاربردهای کرکره پلی کربنات است. این کرکره کاربردهای گسترده تری دارد که از آن میتوانید برای زیبا سازی محل سکونت و کار خود استفاده نمایید.

انواع کرکره پلی کربنات

 

تا به این جای کار شما را با مزیت های خرید کرکره پلی کربنات آشنا کردیم. در ادامه انواع کرکره پلی کربنات را به شما معرفی میکنیم. نکته قابل توجه درباره کرکره پلی کربنات این است که این کرکره به صورت یک تکه نیست و از قطعات کوچک پلی کربن تشکیل شده است. به طور کلی دو نوع کرکره پلی کربنات در بازار وجود دارد: کرکره برقی پلی‌کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم) و کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل) که آنها را به طور مفصل به شما معرفی میکنیم.

 

کرکره برقی پلی‌کربنات شفاف زواری (غضروف آلومینیوم)

 

یکی از انواع کرکره های برقی که با متریال پلی کربن ساخته میشود، کرکره برقی پلی‌کربنات زواری یا زوار دار است. نحوه اجرای این مدل کرکره به این صورت است که پنل ها یا همان قطعات کوچک شیشه ای را به هم وصل میکنند، سپس از غضروف های آلومینیومی برای افزایش استحکام بین پنل ها استفاده میکنند. به این صورت که غضروف های آلومینیومی به ضخامت 6 میلی متر را در قسمت بالا و پایین تیغه ها قرار میدهند. همچنین برای اینکه تیغه ها بتوانند در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی، به راحتی درون عضروف ها جا به جا شوند، غضروف ها را در زاویه 45 درجه قرار میدهند.

نکته قابل توجه در مورد غضروف ها این است که این قطعات باید از آلومینیوم با کیفیت ساخته شده باشد، چرا که در غیر این صورت در بلند مدت دچار اختلال و ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته شدن میشود. از این رو برای ساخت غضروف های کرکره پلی کربنات از آلومینیوم اکسترود استفاده میشود. این نوع آلومینیوم مقاومت بالایی دارد و عمر مفید کرکره برقی پلی کربنات را افزایش میدهد.

همچنین به منظور حفظ جلوه بصری کرکره پلی کربنات ضمن استفاده از زوار، از رنگ هایی برای زوار استفاده میشود که تا حد ممکن به رنگ تیغه ها نزدیک باشد و هماهنگی بین زوار و تیغه ها به درستی رعایت شود. در این صورت شما یک کرکره برقی، محکم، ایمن و چشم نواز خواهید داشت.  

 

کرکره برقی شفاف لوله‌ای (میل ترانس آلومینیوم و یا استیل)

نوع دیگری از کرکره برقی پلی کربنات، کرکره برقی لوله ای پلی کربنات است. در این نوع کرکره نیز، برای اینکه درب به راحتی باز و بسته شود، باید از غضروف استفاده کنید. در واقع غضروف ها ابزاری هستند که نقش واسط بین تیغه ها را بازی میکنند و از باعث میشوند کرکره به راحتی باز و بسته شود و علاوه بر این از ایجاد سر و صدا هنگام باز و بسته شدن جلوگیری میکنند. متریال ساخت غضروف در این نوع درب نیز استیل یا آلومینیوم است.

اصلی ترین تفاوت بین کرکره برقی پلی کربنات زواری با کرکره برقی پلی کربنات لوله ای در قابلیت های استفاده آنخا میباشد. به عبارت دیگر برای درب هایی که عرض دهنه درب زیاد است، کرکره برقی زواری مناسب است. و برای درب های با عرض کم و کوچک، کرکره برقی لوله ای توصیه میشود.

تفاوت درب لوله‌ای و زواری

 

یکی از مهمترین تفاوت ها بین کرکره لوله ای و کرکره زواری، در قیمت این دو درب است. به عبارت دیگر در صورت استفاده از غضروف لوله ای، قیمت تمام شده درب بیشتر از حالتی است که از غضروف های زواری استفاده نمایید. چرا که در غضروف های لوله ای از استیل پولیش خوره استفاده میشود که استحکام بسیار بالایی دارد. در صورتی که در غضروف های زواری از آلومینیوم استفاده میشود که قیمت آن در مقایسه با استیل کمتر است. البته هر دو نوع غضروف استحکام قابل قبولی دارند، اما اگر به دنبال ایمنی بیشتر هستید، غضروف لوله را انتخاب نمایید و اگر به دنبال خرید یک درب اقتصادی و مقرون به صرفه هستید، خرید درب با غضروف زواری به شما پیشنهاد میشود.

نکات افزایش امنیت کرکره پلی کربنات برای مشاغل حساس

 

در این بخش چند نکته تکمیلی برای صاحبین کسب و کارهای حساس به امنیت بیان میکنیم. هرچند که در کلیه کسب و کارها، امنیت حرف اول را میزند. اما در برخی کسب و کارها مانند بانک، طلافروشی و صرافی، این موضوع از اهمیت بالاتری برخوردار است. برای افزایش امنیت کرکره برقی پلی کربنات میتوانید از قفل برقی و جا قفلی برقی استفاده نمایید. این نوع قفل ها، امنیت بسیار بالایی دارند و تنها توسط صاحل کسب و کار امکان بازگشایی کرکره وجود دارد. همچنین استفاده از غضروف های استیل در بین پنل ها نیز تا حد زیادی امنیت را افزایش میدهد. این دو مورد به همراه ویژگی هایی مانند ضد سرقت بودن، ضد گلوله بودن و استحکام بالای کرکره پلی  باعث میشود یک کرکره بسیار زیبا و ایمن داشته باشید.

قیمت کرکره برقی شفاف

 

اگر برای خرید کرکره پلی کربنات به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی آن را جستجو نمایید، خواهید دید که عوامل زیادی روی قیمت کرکره پلی کربنات تاثیرگذار است. از جمله این عوامل میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت آلیاژ پلی کربنات استفاده شده برای ساخت قطعات
  • ضخامت تیغه پلی کربنات و وزن هر متر مربع کرکره
  • ضخامت و کیفیت غضروف های آلومینیومی یا استیل استفاده شده
  • خلوص آلومینیوم استفاده شده برای ساخت غضروف ها
  • رنگ و طرح تیغه های پلی کربنات
  • نوع ریل آهنی و یراق آلات جانبی استفاده شده برای اجرا
  • برند تولید کننده
  • نحوه اتصال تیغه ها به یکدیگر

علاوه بر این با توجه به نوسانات قیمت آلومینیوم، قیمت غضروف ها و در نتیجه قیمت تمام شده کرکره برقی پلی کربنات، متغیر خواهد بود. از این رو پیشنهاد میشود برای اطلاع از قیمت کرکره پلی کربنات، با مجموعه طهرون در تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

همچنین توصیه میشود بودجه ای که برای خرید کرکره برقی پلی کربنات در نظر گرفته اید را مشخص نمایید تا کارشناسان ما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهند. به این صورت برخی از گزینه ها حذف میشوند و شما انتخاب ساده تری خواهید داشت.

خرید کرکره پلی کربنات

 

اگر قصد خرید کرکره پلی کربنات ایمن، با کیفیت و استاندارد را دارید، خرید کرکره برقی پلی کربنات از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع تیغه های کرکره پلی کربنات با بهترین کیفیت وجود دارد. همچنین فرآیند مونتاژ کرکره و خدمات نصب نیز به مشتریان عزیز ارائه میشود. لازم به ذکر است که کلیه تیغه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند که در صورت خرابی میتوانید از خدمات شرکت استفاده نمایید. در این مجموعه انواع تیغه های پلی کربنات در رنگ های مسی، دودی، برنزی و شفاف یا همان بی رنگ موجود است. امکان خرید حضوری در تهران و ارسال به سراسر ایران در این مجموعه فراهم شده است. فاصله شما با خرید بهترین کرکره برقی پلی کربنات بازار، فقط یک تماس است!

تعمیر کرکره پلی کربنات

 

کرکره پلی کربنات ساختار تخصصی و نسبتا پیچیده ای دارد. لذا در صورت مشاهده اختلال در کارکرد کرکره، بهتر است برای تعمیر، از دانش تکنسین های حرفه ای و متخصصین این حوزه استفاده نمایید و به اصطلاح کار را به کاردان بسپارید. چرا که تعمیر خودسرانه و یا سپردن کار به افراد غیر متخصص، منجر به گسترش خرابی و حتی غیر قابل تعمیر شدن کرکره خواهد شد.

شاید برایتان سوال باشد که کرکره پلی کربنات چگونه تعمیر میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در صورت بروز اختلال در سیستم کرکره، اولین قسمت هایی که مورد بررسی قرار میگیرد، موارد زیر است:

  • موتور کرکره برقی
  • تیغه های پلی کربنات
  • اتصالات و غضروف ها
  • مدار فرمان کرکره برقی
  • فتوسل یا چشمی نصب شده در بیرون درب
  • شفت و ریل هایی که تیغه ها درون آن قرار گرفته است.
  • ریموت کرکره برقی

چرا که بروز اختلال در هریک از موارد بالا، میتواند منجر به اختلال در سیستم کرکره شود. بنابراین در صورت بروز هر گونه خرابی و مشکل، در اولین فرصت با مجموعه طهرون در تماس بگیرید و مشکل را برای کارشناسان ما شرح دهید. اطمینان داشته باشید که کارشناسان ما، نسبت به عیب یابی و تعمیر هرگونه کرکره برقی توانمند هستند.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره کرکره برقی پلی کربنات با شما صحبت کردیم، همچنین مزایای خرید این تیغه و انواع تیغه ها را برای شما توضیح دادیم. اشاره کردیم که کرکره پلی کربنات چه کاربردهایی دارد و بیشترین استفاده آن در کدام حوزه ها است.

در ادامه عوامل موثر بر قیمت کرکره پلی کربنات را به شما معرفی کردیم. بهترین مرکز فروش کرکره برقی پلی کربنات در تهران را به شما معرفی کردیم و اشاره کردیم که علاوه بر خرید حضوری در تهران، برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان امکان فروش و ارسال به سراسر ایران فراهم شده است. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را در زمینه خرید کرکره پلی کربنات در اختیار شما قرار داده باشد.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین