در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

قیمت موتور ساید کرکره برقی

قیمت موتور ساید کرکره برقی

موتور کرکره برقی یکی از مهمترین اجزای این سیستم است که انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن کرکره برقی را فراهم میکند. در حال حاضر برندهای مختلفی اقدام به تولید موتور ساید کرکره برقی نموده اند. در این مقاله میخواهیم شما را با انواع موتور کرکره برقی آشنا کنیم. اگر قصد خرید موتور کرکره برقی را دارید، همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر و تصمیم گیری صحیح برای خرید موتور کرکره برقی، این مقاله را تا انتها بخوانید.

موتور کرکره برقی چیست؟

 

موتور کرکره برقی، در واقع نقش مغز متکفر سیستم کرکره برقی را دارد چرا که مسئولیت تامین انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن کرکره بر عهده موتور است. به طور کلی انواع موتور کرکره برقی را میتوان به سه دسته اصلی تقسیم بندی کرد:

  1. موتور ساید کرکره برقی
  2. موتور توبلار کرکره برقی
  3. موتور سانترال (سنترال) کرکره برقی

دلیل تنوع موتورهای کرکره برقی، تنوع در ابعاد و ضخامت و البته کاربری کرکره برقی است. از این رو هر موتوری را نمیتوان برای هر کرکره ای انتخاب نمود. به عبارت دیگر برای انتخاب موتور، باید ابعاد درب، تعداد، ضخامت و وزن تیغه ها و در نهایت میانگین تردد روزانه را در نظر گرفت. در واقع میتوان گفت هر یک از انواع موتور کرکره برقی، ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای کرکره خاصی مناسب است. بدیهی است که قیمت کرکره برقی نیز بر اساس نوع آن و برند سازنده، متفاوت است. در این مقاله میخواهیم به طور دقیق درباره موتور ساید کرکره برقی صحبت کنیم.

موتور ساید کرکره برقی

 

موتور ساید کرکره برقی معمولاً برای درب هایی با عرض و ارتفاع بالا مناسب است. واضح است که هرچقدر ارتفاع درب مورد نظر بیشتر باشد، تعداد تیغه هایی که برای مونتاژ استفاده میشود بیشتر است و در نتیجه درب سنگین تر میباشد که در این صورت فقط یک گزینه پیش روی شماست و آن هم خرید موتور ساید کرکره برقی است. تا به اینجای کار میتوان نتیجه گرفت که موتور ساید کرکره برقی، در بین موتورهای دیگر به عنوان قدرتمندترین موتور شناخته میشود و البته به همین دلیل قیمت آن نیز کمی بالاتر است.

شاید برایتان سوال باشد که چرا به این موتور، ساید گفته میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آن جایی که محل نصب این موتور در کنار (سمت چپ یا راست) سایبان کرکره برقی است، به آن موتور ساید کرکره برقی گفته میشود. 

موتورهای ساید حال حاضر بازار؛ در دو نوع AC و DC تولید میشوند. که نوع DC از سیستم برق اضطراری یا همان UPS پشتیبانی میکند در حالی که نوع AC فاقد پشتیبانی از سیستم برق اضطراری است. سیستم برق اضطراری در واقع انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن کرکره برقی را در خود ذخیره میکند تا در زمان قطع شدن برق، کاربران بتوانند به طور اتوماتیک و از طریق ریموت از آن استفاده نمایند. اگر موتور کرکره برقی از نوع DC باشد، در صورت قطع شدن برق و یا بروز اختلال در سیستم برق، شما پشت درب پارکینگ معطل نخواهید شد و میتوانید با استفاده از ریموت درب را به آسانی باز و بسته نمایید. اما اگر موتور از نوع AC باشد، باید با استفاده از زنجیر خلاص کن، موتور را به حالت دستی دربیاورید و درب را به صورت دستی باز و بسته نمایید.

از آن جایی که موتور ساید، برای کرکره برقی با قدرت های مختلفی تولید میشود، انواع مختلفی بر اساس میزان قدرت موتور دارد. رایج ترین موتورهای بازار با قدرت های 300، 500، 600، 800 و 1000 کیلوگرم تولید شده اند. برای درب های خانگی حداکثر 600 کیلوگرم کافی است و معمولاً نوع 800 و 1000 کیلوگرمی برای کاربری های صنعتی استفاده میشود.

انواع برند موتور ساید کرکره برقی

 

در این بخش میخواهیم انواع برندهای محبوب و پر فروش موتور ساید کرکره برقی را به شما معرفی کنیم تا با انواع موتور کرکره برقی آشنا شوید و سپس بر اساس نیاز خود، موتور مورد نظر را خریداری نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و بودجه مورد نظر برای خرید موتور کرکره برقی را اعلام نمایید تا به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنیم.

موتور کرکره ساید بتا 300 DC  با UPS

 

موتور ساید بتا یکی از سبک ترین موتورهای ساید موجود در بازار است که نصب بسیار راحتی دارد. همچنین پس از نصب و در هنگام باز و بسته شدن، سرو صدایی تولید نمیکند. یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد موتور ساید 300 بتا این است که به دلیل برخورداری از حفاظت دمایی، در صورت تردد بیش از حد و داغ شدن دمای موتور، فعالیت موتور را به طور موقت، قطع میکند تا از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری نماید. این موتور از نوع DC است و از باتری یو پی اس یا همان سیستم برق اضطراری پشتیبانی میکند.

موتور ساید سیرون AC300

 

یکی دیگر از برندهای برتر بازار، موتور ساید سیرون است. این موتور که از نوع تک فاز میباشد، توانایی جا به جایی کرکره برقی به وزن 300 کیلوگرم را دارد. برای نصب موتور ساید سیرون، علاوه بر موتور به متعلقات آن از جمله صفحه پلیت، مدارفرمان، بلبرینگ، اندکپ، ریل، مویی و سایر متعلقات را نیاز دارید. این موتور قدرتمند در کنار امنیت بسیار بالایی که دارد، از قیمت به صرفه و اقتصادی برخوردار است و همین موضوع محبوبیت موتور در مشتریان را رقم زده است. 

موتور ساید نوبل 300

 

یکی از بهترین نمونه های موتور ساید در بازار ایران، موتور ساید 300 نوبل است. این موتور مزایای زیادی دارد که خرید آن را منطقی کرده است، اما مهم ترین مزیت موتور ساید نوبل، سیم پیچ مسی آن است، که دوام بالای موتور را رقم زده است. همچنین به دلیل بالا بودن ظرفیت حرارتی این موتور برای ساختمان های پر تردد، یک گزینه ایده آل است. این موتور علاوه بر نوع 300 کیلویی، دو نوع 600 و 500 کیلویی نیز دارد که موتور 300 و 600 از نوع AC هستند و فاقد سیستم برق اضطراری میباشند و نوع 500 کیلویی از سیستم برق اضطراری پشتیبانی میکند. لرزش بسیار کم و بی صدا بودن به همراه یک سال گارانتی از دیگر مزایای این موتور است.

موتور ساید تیونی 300

 

اگر به دنبال خرید یک موتور ساید پر قدرت هستید، خرید موتور ساید تیونی را به شما پیشنهاد میکنیم. این موتور معمولاً برای درب های عریض و پر تردد پیشنهاد میشود و با ولتاژ کاری 220 و 24 ولت کار میکند. نوع 24 ولت آن قابلیت پشتیبانی از سیستم برق اضطراری یا همان باتری UPS را نیز دارد. این موتور نیز یک سال گارانتی دارد که در صورت خرابی مشتریان میتوانند از خدمات شرکت استفاده نمایند.

موتور کرکره برقی ساید تور 300 TOR AC

 

موتور ساید تور یکی از اقتصادی ترین موتور های ساید در بازار است که به دلیل سیم پیچ آلومینیومی دارای کیفیت و دوام بسیار زیادی دارد. این موتور دارای 4 کانال است و قابلیت نصب فلاشر و چشمی برای آن در نظر گرفته شده است. از سیستم برق اضطراری پشتیبانی نمیکند و صدا و لرزش بسیار کمی دارد. شرکت تولید کننده این موتور، برای اطمینان خاطر مشتریان، یک سال خدمات گارانتی تعمیر و تعویض برای این موتور در نظر گرفته است.

موتور کرکره برقی ساید اسمارت DC 500

 

موتور ساید 500 اسمارت برای باز و بسته شدن درب های نیمه صنعتی و و سنگین مناسب است. البته این درب قابلیت نصب برای پارکینگ خانه و مغازه را نیز دارد. قدرت ورودی موتور ساید اسمارت 200 وات است و از سیستم برق اضطراری پشتیبانی میکند. دور موتور 6 دور در دقیقه است و اصلی ترین مزیت آن استفاده از مس برای سیم پیچ میباشد. در واقع وجود سیم پیج مسی این موتور باعث افزایش طول عمر مفید و تاب آوری آن شده است.

موتور ساید AC بارزانته

 

یکی از شناخته شده ترین کمپانی ها در حوزه موتور کرکره برقی، کمپانی بارزانته است. این شرکت ایتالیایی محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه نموده است که در ردیف پرفروش ترین موتورهای ساید قرار گرفته اند. انواع موتور ساید این شرکت در قدرت های 150،300، 500، 600، 750، 800 و 1000 کیلوگرم تولید شده و هر یک از موتورها در دو مدل AC و DC در بازار موجود هستند. کلیه محصولات بازرانته دارای یک سال گارانتی تعمیر و تعویض است که نشان دهنده اطمینان شرکت از محصولات خود و نیز ارزشی است که برای مشتریان قائل شده.

موتور ساید کرکره برقی چه مزیت هایی دارد؟

 

اگر بخواهیم درباره مزایای خرید موتور کرکره برقی برای شما صحبت کنیم، باید به موارد زیادی اشاره کنیم. اما لیست زیر برخی از مهمترین مزایای موتور کرکره برقی هستند که نشان میدهند این کالا ارزش خرید بالایی دارد. موتور ساید کرکره برقی برای ساختمان های پر تردد یک گزینه مناسب است و در بلند مدت دچار استهلاک و خرابی نمیشود.

این موتور دارای سیستم برق اضطراری است و در هنگام قطع شدن برق به صورت اتوماتیک و از طریق ریموت باز و بسته میشود. در غیر اینصورت با استفاده از زنجیر خلاص کن؛ قابل باز و بسته شدن به صورت دستی است. یک موتور قدرتمند با طول عمر بالا است که به ندرت دچار خرابی و استهلاک میشود. موتور ساید کرکره برقی کاملاً بی صدا باز و بسته میشود و در هنگام باز و بسته شدن کرکره برقی، آلودگی صوتی و مزاحمت برای سایر افراد ایجاد نمیکند.

موتور ساید کرکره برقی برای درب های دارای تیغه های سنگین و ارتفاع زیاد و همچنین درب های صنعتی بسیار مفید و کاربردی است. مواردی که به آنها اشاره کردیم تنها بخشی از مزایای موتور ساید کرکره برقی هستند. اگر کمی در میان انواع موتور کرکره برقی جستجو نمایید؛ خواهید دید که این موتور، یک کالای اقتصادی و مقرون به صرفه میباشد.

بهترین انواع موتور کرکره برقی

 

اگر قصد خرید بهترین موتور ساید را داشته باشید، باید بدانید بهترین موتور چه ویژگی هایی دارد. البته فراموش نکنید که بهترین موتور ساید، آن موتوری است که مناسب کار شما باشد و نیازهای شما را مرتفع سازد. به عبارت دیگر گران بودن یک موتور نشانه بالا بودن کیفیت آن نیست و همچنین ارزان بودن موتور نشان دهنده بی کیفیت بودن آن نیست. برای خرید بهترین موتور، باید در بدانید که این موتور را برای یک ساختمان مسکونی، اداری، تجاری میخواهید یا برای یک ساختمان صنعتی قصد خرید موتور ساید کرکره برقی را دارید.

بهترین موتور کرکره برقی باید کیفیت بالا، سیم پیچ مناسب، طول عمر بالا، برند معتبر، گارانتی و خدمات پس از فروش داسته باشد. همچنین با ابعاد درب و وزن تیغه های کرکره برقی تناسب داشته باشد. در هنگام خرید موتور ساید کرکره برقی، باید به میانگین تردد کاربران از درب نیز توجه داشته باشید. گارانتی نیز در درجه اول نشان دهنده اطمینان شرکت تولید کننده نسبت به محصولات خود است و از طرف دیگر نشان دهنده اطمینان خاطری است که شرکت به مشتریان خود میدهد تا در هنگام خراب شدن بتوانند از خدمات شرکت استفاده نمایند.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید کرکره برقی

 

در این بخش میخواهیم نکاتی که برای خرید موتور کرکره برقی باید به آنها توجه داشته باشید را برای شما بازگو کنیم. دانستن این نکات به شما کمک میکند که انتخابی ارزنده با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید داشته باشید. و اما نکات خرید موتور کرکره برقی به شرح زیر است:

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، نوع کاربری ساختمان است. به عبارت دیگر مشخص کنید که موتور کرکره برقی را برای یک ساختمان مسکونی میخواهید یا صنعتی.

نکته بعدی میانگین تردد در شبانه روز از درب مورد نظر است. هر چه تعداد تردد بیشتر باشد، موتور شما باید قوی تر باشد تا در صورت باز و بسته شدن های مکرر، دچار استهلاک و آسیب نشود. همچنین توصیه میشود برای درب های پر تردد، موتور ساید با سیم پیچ مس انتخاب نمایید.

عرض و ارتفاع درب ساختمان مورد نظر، مورد دیگری است که باید به آن دقت کنید. به عبارت دیگر هرچقدر درب شما عریض تر باشد و یا ارتفاع بیشتری داشته باشد، تعداد تیغه های مورد نیاز برای مونتاژ بیشتر است و همین موضوع باعث سنگین تر شدن کرکره میشود. کرکره سنگین برای باز و بسته شدن به موتور قوی تری برای تامین انرژی نیاز دارد.

ضخامت کرکره نیز بر انتخاب موتور ساید تاثیر گذار است. به عبارت دیگر اگر ضخامت تیغه ها زیاد باشد، کرکره سنگین تر است و موتور قوی تری را برای باز و بسته شدن نیاز دارد.

 قیمت موتور کرکره برقی

 

اگر برای خرید موتور کرکره برقی به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی کالای مورد نظر خود را جستجو کرده باشید، خواهید دید که قیمت موتور کرکره برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از قدرت موتور، برند سازنده، مشخصات فنی و امکاناتی که موتور در اختیار شما قرار میدهد، امکان پشتیبانی از برق اضطراری و در نهایت نوع موتور ساید کرکره برقی میباشد.

برای خرید موتور ساید کرکره برقی با بهترین قیمت، توصیه میشود موتور مورد نظر خود را از نمایندگی های مجاز برندهای تولید کننده خریداری کنید. در این صورت ضمن اطمینان از اصالت کالا، به دلیل حذف واسطه ها، هزینه مناسب تری را پرداخت خواهید کرد.

برای خرید انواع برند موتور کرکره برقی ساید، موتور کرکره برقی توبلار و موتور کرکره برقی سانترال با کارشناسان مجموعه طهرون در با شماره  در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید موتور کرکره برقی

 

اگر به دنبال یک موتور ساید کرکره برقی باکیفیت و استاندارد هستید، خرید موتور ساید کرکره برقی را از مجموعه طهرون در به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع موتور ساید، موتور توبلار و موتور سانترال کرکره برقی عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید موتور ساید کرکره برقی در نظر گرفته اند، موتور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود. فاصله شما با بهترین موتور کرکره برقی در تهران فقط یک تماس است!

نتیجه گیری و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع موتور ساید کرکره برقی و کاربردهای هریک از آنها با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای استفاده از موترو ساید کرکره برقی را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز خرید موتور ساید کرکره برقی در تهران را به شما معرفی نمودیم و نکاتی که برای خرید باید در نظر داشته باشید را به شما یادآوری کردیم.

در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت موتور ساید کرکره برقی را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره موتور ساید کرکره برقی در اختیار شما قرار داده باشیم. برای خرید انواع موتور ساید میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین