در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

درب آچیلان

درب آچیلان

در حال حاضر شرکت های مختلفی اقدام به تولید درب اتوماتیک شیشه ای، راهبند اتوماتیک،کرکره برقی و پنجره دو جداره نموده اند. یکی از شرکت های پیشرو در حوزه تولید درب های اتوماتیک، شرکت آچیلان دُر است که علاوه بر طراحی و تولید، خدمات نصب، تعمیر و نگهداری از درب های اتوماتیک را ارائه میدهد. این شرکت به پشتوانه دانش فنی و تجربه عملی تکنسین ها و نصابان حرفه ای مجموعه خود، توانسته است درب های بسیار با کیفیت و قیمت مناسبی را وارد بازار نماید و رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع درب های اتوماتیک آچیلان در آشنا کنیم و نمایندگی فروش درب های آچیلان دُر را به شما معرفی نماییم. پس اگر قصد خرید درب های آچیلان را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان خرید درب های آچیلان میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید.

انواع درب های اتوماتیک آچیلان در

 

شرکت آچیلان در به عنوان تولید کننده درب های اتوماتیک، تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ های مختلف درب با کاربری های مختلف را به بازار عرضه نموده است تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز خود، درب اتوماتیک مورد نظر را خریداری نمایند. در ادامه انواع درب های اتوماتیک آچیلان در را برای شما معرفی میکنیم تا برای خرید درب اتوماتیک، دید بازتری داشته باشید.

 

درب اتوماتیک اسلایدینگ

یکی از کاربردی ترین درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک اسلایدی یا درب اتوماتیک اسلایدینگ است که برای اماکن مختلف از جمله بانک ها و فروشگاه ها استفاده میشود.

 

 درب اتوماتیک هرماتیک (بیمارستانی)

این درب همانطور که از نامش پیداست، یک درب اتوماتیک مخصوص بیمارستان است که در بخش های مختلف بیمارستان از بخش مراقبت های ویژه گرفته تا بخش داخلی و اتاق عمل قابل نصب است.

 

درب اتوماتیک تلسکوپی

یکی از کاربردی ترین درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک تلسکوپی است که برای اماکن مختلف از جمله مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی استفاده میشود.

 

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک تاشو، یکی از درب های کم جا است که برای فضاهایی که ورودی کوچکی دارند استفاده میشود. به این صورت که درب به طور کامل تا شده کمترین فضای ممکن را اشغال میکند.

 

درب اتوماتیگ گرد یا منحنی

این درب برای مراکز تجاری، پاساژها و مراکز خرید قابل استفاده است و جلوه بصری زیبایی به مراکز خرید لاکچری میدهد. همچنین نصب آن برای ساختمان های بزرگ و لوکس توصیه میشود.

 

درب اتوماتیک چرخشی

بیشتری استفاده درب های اتوماتیک چرخشی، مخصوص هتل ها و اقامتگاه های لاکچری و شیک است. البته برخی از بانک های قدیمی و بسیار بزرگ و نیز مراکز خرید لاکچری از این درب استفاده میکنند.

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، یکی دیگر از محصولات آچیلان در است که برای کسب و کارهای حساس مانند صرافی ها و طلافروشی ها که امنیت برای آنها حرف اول را میزند، کاربردی است.

 

آچیلان دُر در راستای بهبود محصولات خود و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، با چند شرکت خارجی تولید کننده درب های اتوماتیک تعامل نموده و نمایندگی انحصاری پنج شرکت بزرگ بین المللی تولید کننده درب های اتوماتیک را از آن خود نموده است. همچنین به واسطه کیفیت عالی و قیمت رقابتی محصولات خود، صادر کننده درب های اتوماتیک به کشورهای حاشیه خلیج فارس میباشد.

شرایط گارانتی محصولات آچیلان

 

وجود گارانتی برای کالاهای الکترونیکی، یک اصل اساسی است. به عبارت دیگر گارانتی از یک طرف نشان میدهد که شرکت تولید کننده تا چه میزان نسبت به محصولات خود اطمینان دارد و از از طرف دیگر تا چه اندازه به مشتریان خود اهمیت میدهد. اگر کالای شما دارای گارانتی باشد، در صورت خرابی میتوانید برای تعمیر از خدمات شرکت استفاده نمایید. اما اگر فاقد گارانتی باشد، در صورت خرابی باید برای تعمیر هزینه پرداخت نمایید و در صورتی که قابل تعمیر نباشد، باید به طور مجدد آن کالا را خریداری نمایید.

خدمات پس از فروش شرکت آچیلان در

 

شرکت آچیلان در برای محصولات خود خدمات پس از فروش را در قالب بسته های طلایی، نقره ای و برنزی در نظر گرفته است. خدمات این شرکت به تفکیک به شرح زیر هستند:

 

خدمات طلایی آچیلان در

شرکت آچیلان در برای محصولات خود خدمات طلایی بی قید و شرط، شامل عیب یابی و تعمیر در نظر گرفته است. حتی برای مشکلاتی که ناشی از نگهداری ناصحیح و استفاده نادرست از محصولات باشد، آچیلان در، برای شما راه حل ویژه ای دارد.

 

خدمات نقره ای آچیلان دُر

یکی دیگر از خدمات شرکت اچیلان در، خدمات نقره ای است. این خدمات شامل ارائه یک سال خدمات رایگان، پس از اتمام دوره گارانتی است.

 

خدمات برنزی آچیلان دُر

خدمات آچیلان در به بسته طلایی و نقره ای محدود نمیشود، بلکه یک بسته برنزی نیز در نظر گر فته شده است که پس از اتمام دوره گارانتی، به درخواست مشتری فعال میشود و مستلزم پرداخت هزینه برای عیب یابی و تعمیر میباشد. اما هزینه در نظر گرفته شده برای تعمیر، مناسب تر از سایر شرکت های ارائه دهنده خدمات است.

نمایندگی آچیلان دُر

 

طهرون در یکی از نمایندگی های مجاز فروش محصولات آچیلان در میباشند که در تهران فعالیت دارد. کلیه محصولات آچیلان در مجموعه طهرون در موجود است و با ضمانت نامه اصالت کالا به مشتریان ارائه میشود. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات در این مجموعه قابل ارائه است و مشتریان گرامی میتوانند در صورت نیاز از خدمات شرکت استفاده نمایند.

قیمت درب آچیلان دُر

 

قیمت درب های اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل میتوان به ابعاد و جنس درب اتوماتیک، متریال به کار رفته برای درب، دهنه و عرض درب، امکانات و قابلیت های درب و در نهایت برند تولید کننده درب اشاره کرد. لذا برای اطلاع از قیمت دقیق درب اتوماتیک آچیلان، لازم است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین برای انتخاب و خرید درب آچیلان، پیشنهاد میشود بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید را مشخص نمایید در این صورت برخی از گزینه ها حذف میشوند و شما انتخاب ساده تری پیش رو خواهید داشت.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره درب آچیلان و انواع درب های اتوماتیک آچیلان با شما صحبت کردیم. همچنین درباره شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم. در انتها فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت درب آچیلان را برای شما برشمردیم. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را پیرامون محصولات آچیلان در اختیار شما قرار داده باشد. برای خرید درب آچیلان میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، بودجه مورد نظر خود را اعلام نمایید تا کارشناسان ما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدهند.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین