در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

کرکره رول آپ

کرکره رول آپ

کرکره رول آپ را میتوان جزو اولین درب های اتوماتیک دانست که هنوز هم در مقایسه با سایر گزینه ها، در ردیف ساده ترین و ارزان ترین در ها قرار میگیرد. کرکره رول آپ معمولاً به عنوان درب پارکینگ، مورد استفاده قرار میگیرد و ایمنی و سهولت در باز و بسته شدن را برای شما به ارمغان می آورد. این کرکر شامل تعدادی تیغه، به همراه موتور کرکره برقی، ریموت کرکره برقی، مدارفرمان و یراق آلات است که سیستم کرکره را تشکیل میدهند. از مهمترین مزایای کرکره رول آپ میتوان به کم جا بودن آن اشاره کرد و به همین دلیل یک گزینه عالی برای ساختمان هایی که با کمبود جا مواجه هستند؛ میباشد. در این مطلب میخواهیم شما را کرکره رول آپ و مزایای نصب آن آشنا کنیم. اگر قصد خرید کرکره رول آپ را دارید، با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت ها، مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر با این نوع کرکره، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع کرکره رول آپ

از آن جایی که کرکره رول یک کرکره مستحکم، اقتصادی و ارزان و از مهمتر ایمن است، کاربردهای گسترده ای دارد و نه تنها به عنوان کرکره خانگی و فروشگاهی، بلکه به عنوان درب اتوماتیک صنعتی نیز از آن استفاده میشود. این درب به عنوان یک درب زیبا، محکم، کم جا، اقتصادی و ایمن در بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ادامه مهمترین کاربردهای کرکره رول آپ خانگی یا همان پارکینگی و صنعتی را برای شما بیان میکنیم:

کرکره رول آپ سکشنال

 

یکی از کاربردهای کرکره رول آپ، استفاده به عنوان درب پارکینگ برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است. اما کرکره رول آپ سکشنال، نسل جدیدی از درب های رول آپ است که به آن کرکره زیر سقفی هم گفته میشود. دلیل این نام گذاری این است که کرکره رول آپ سکشنال از یک درب با چند بخش تشکیل شده که تکه های درب در هنگام بسته شدن، در قسمت سقف پارکینگ جمع می شوند. این درب برای ساختمان هایی که با کمبود جا مواجه هستند و یا عرض درب آنها کوچک است، یک گزینه ایده آل است. استفاده از کرکره برقی رول آپ سکشنال مزایای ویژه ای دارد که در ادامه به آنها میپردازیم:

  • بخش های درب سکشنال دارای ضخامت بالایی است که به لحاظ ایمنی، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.
  • درب سکشنال جلوه بصری زیبایی دارد و یک درب زیبا و لاکچری محصول میشد.
  • این درب کاملاً کم جا است و در هنگام باز و بسته شدن، فضایی اشغال نمیکند.
  • درب شکسنال را میتوان عایق جلوگیری از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال دانست.
  • کاربردهای گسترده ای دارد که نه تنها برای ساختمان های مسکونی بلکه برای مراکز اداری، تجاری و صنعتی نیز مناسب میباشد.
  • قیمت به صرفه و اقتصادی به همراه ارزش خرید بالا و طول عمر مفید، از دیگر مزایای این درب است.

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایای کرکره رول آپ هستند. این درب به نسبت ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار میدهد، ارزش خرید بالایی دارد و یک درب خانگی و صنعتی ارزشمند با طول عمر بالا به حساب می آید.

درب سریع صنعتی رول آپ 

 

همانطور که اشاره کردیم، کرکره رول آپ علاوه بر کاربردهای خانگی، به عنوان درب صنعتی هم استفاده میشود. به کرکره برقی رول آپ صنعتی، درب سریع صنعتی رول آپ هم گفته میشود. این نوع درب ها دارای دو نوع درب داخلی و درب خارجی هستند که بر اساس نحوه باز شدن درب و نیاز آن صنعت قابل استفاده و نصب میباشند. به طور کلی درب های رول آپ داخلی کاربرد بیشتری در صنعت دارند. این درب ها نه تنها به عنوان درب انبار و سوله بلکه در نیروگاه های برق و انرژی، پالایشگاه، درب آشیانه هواپیما و مواردی است از این دست کاربرد دارند. یکی دیگر از کاربردهای درب سریع رول آپ، استفاده به عنوان جدا کننده محیط های بزرگ کارگاهی و بخش بندی سالن های تولید است. اگر بخواهیم در مورد مزایای کرکره رول آپ صنعتی برای شما توضیح بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی در فصول گرم و سرد سال
  • جلوگیری از ورود حشرات به انبار کارخانجات و خراب شدن محصولات در اثر آفت
  • افزایش سرعت ورود و خروج و حمل و نقل مواد به واسه باز و بسته شدن اتوماتیک
  • تامین امنیت ورودی انبار و کنترل ورود و خروج افراد و خودروها به محیط کارخانه

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها برخی از مزایای درب صنعتی رول آپ است. اگر کمی مشخصات فنی این درب را مورد بررسی قرار دهید، خواهید دید که این درب به دلیل طول عمر بالا و در دسترس بودن یراق آلات، ارزش خرید بالایی دارد.

قطعات و اجزای اصلی کرکره‌ رول آپ

 

کرکره برقی رول آپ به عنوان یک درب صنعتی، دارای اجزای مختلفی است که همگی با یکدیگر به طور هماهنگ کار میکنند تا فرآیند باز و بسته شدن کرکره به درستی انجام شود. در ادامه بخش های مختلف کرکره رول آپ را به شما معرفی میکنیم تا با قسمت های دیگر این درب اتوماتیک آشنا شوید.

  • تیغه ها یا همان سکشن های درب سکشنال
  • موتور کرکره برقی سکشنال یا همان زیر سقفی
  • مدارفرمان درب سکشنال
  • ریموت درب سکشنال
  • ریل های دو طرف درب سکشنال

مواردی که به آنها اشاره کردیم، اصلی ترین بخش های کرکره رول آپ هستند. علاوه بر این ها لوازم جانبی دیگری مانند چشمی یا همان فتوسل، فلاشر، مویی، اندکپ، بلبرینگ و یراق آلات دیگری وجود دارند که سیستم کرکره رول آپ را تشکیل میدهند.

مزایای نصب کرکره رول آپ

 

کرکره رول آپ مزایای ویژه ای دارد که خرید و نصب آن را توجیه میکند. در ادامه مزایای این درب اتوماتیک را برای شما توضیح میدهیم. دانستن این مزایا به شما کمک میکند که با توجه به بودجه ای که برای خرید کرکره برقی در نظر گرفته اید، انتخاب منطقی و شایسته ای داشته باشید:

  • بالا بودن تنوع طرح و رنگ کرکره رول آپ
  • استحکام بالای سکشن های درب در برابر وارد شدن ضربه و فشار
  • قیمت اقتصادی و به صرفه کرکره رول آپ
  • به حداقل رساندن اتلاف انرژی در فصول مختلف سال
  • کم جا بودن کرکره رول برای فضاهایی که با کمبود جا مواجه هستند
  • مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و آب در هنگام شستشوی درب و بارش باران و برف و تغییر شرایط آب و هوایی
  • برخورداری از ویژگی های ضد آب، ضد حریق، ضد سرقت
  • قابلیت نصب برای ساختمان ها با کاربری مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی
  • قابلیت شستشوی درب اتوماتیک سکشنال
  • بالا بودن سرعت باز و بسته شدن درب و سهولت در استفاده با ریموت اتوماتیک
  • قابلیت نصب قفل برقی و جاقفلی برقی برای افزایش امنیت ساختمان
  • قابلیت سفارشی سازی رنگ و چاپ اطلاعات کسب و کار برای تبلیغات

تیغه های کرکره برقی رول آپ تنوع بالایی دارد که مشتریان گرامی میتوانند بر اساس نیاز خود و بودجه ای که برای خرید کرکره رول آپ در نظر گرفته اند، از مجموعه طهرون دُر خریداری نمایند. یک تماس با کارشناسان مجموعه طهرون در کافیست تا به شما بهترین گزینه با توجه به نیاز و بودجه را پیشنهاد بدهند.

قیمت کرکره رول آپ

 

قیمت کرکره رول آپ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد میتوان به نوع متریال به کار رفته در ساخت سکشن های درب، ضخامت تیغه ها، وزن و ابعاد کرکره، دهنه و ارتفاع ساختمان مورد نظر، برند تولید کننده و کیفیت یراق آلات و موتور بستگی دارد.

مجموعه طهرون دُر، کرکره رول آپ را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه نموده است. مشاوران مجموعه ما با ارائه مشاوره رایگان درباره اطلاعات کامل مشخصات انواع کرکره رول آپ سکشنال به شما کمک می‌کنند تا بدون نگرانی، انتخاب مناسب و با کیفیتی بر اساس بودجه مورد نظرتان داشته باشید.

به یاد داشته باشید که برخی شرکت ها کرکره رول آپ را با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌کنند. آنها اغلب برای ساخت تیغه ها یا همان سکشن ها از آلومینیوم بی کیفیت و یا ضایعات آلومینیوم استفاده میکنند تا قیمت تمام شده کمتر شود. اما درب های تولید شده، کیفیت لازم و کافی را ندارند و پس از مدتی دچار اختلال، خرابی، سر و صدا و دردسر برای شما مشتریان عزیز خواهد شد. لذا برای خرید کرکره رول آپ، تنها فاکتور قیمت را معیار انتخاب خود قرار ندهید.

خرید کرکره رول آپ

 

اگر به دنبال یک کرکره رول آپ باکیفیت و استاندارد هستید، خرید کرکره برقی رول آپ را از مجموعه تهرون در به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع کرکره رول آپ و سایر کرکره های برقی با کاربری های مختلف عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید کرکره رول آپ در نظر گرفته اند، کرکره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع کرکره رول آپ خانگی یا همان پارکینگی و کرکره رول آپ صنعتی و کاربردهای هریک با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای خرید کرکره رول آپ را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز خرید رول  در تهران را به شما معرفی نمودیم و اشاره نمودیم که به منظور رفاه حال مشتریان، در این مجموعه امکان ارسال کرکره و سایر محصولات به سراسر ایران وجود دارد.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین