در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

پنجره شیشه ای گیوتین

پنجره شیشه ای گیوتین

یکی از جدیدترین و زیباترین نمونه های پنجره در حال حاضر، پنجره گیوتینی است که در سبک معماری اروپایی و مدرن دیده میشود. این پنجره برخلاف پنجره های قدیمی که به صورت افقی باز میشدند، به صورت عمودی باز و بسته میشود. پنجره گیوتینی که به آن پنجره پانوراما نیز گفته میشود، به دلیل ابعاد بزرگی که دارد، در واقع بخشی از نمای ساختمان را تشکیل میدهد و به ساختمان هایی که پنجره آن ها به صورت گیوتینی طراحی شده، اصطلاحاً ساختمان با نمای شیشه ای نیر گفته میشود. شاید تصور کنید که وجود پنجره های بزرگ، باعث هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال میشود. اما این تصور کاملاً اشتباه است. چرا که وجود این پنجره نه تنها نور را در طول روز به طور کامل تامین میکند، بلکه به واسطه طراحی خاص و ویژه ای که دارد، از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. در این مطلب میخواهیم با شما درباره مزایای خرید پنجره پانوراما یا همان پنجره شیشه ای گیوتین صبحت کنیم. اگر در آستانه خرید ایت مدل پنجره برای ساختمان خود هستید، خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم. همچنین برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با شماره تلفن۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

پنجره گیوتینی چیست؟

 

اشاره کردیم که نام دیگر این پنجره پانوراما است. شیشه های پانورامایی جلوه بسیار زیبایی به فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان میدهند و جلوه بصری ساختمان را به طور قابل توجهی افزایش میدهند. به همین دلیل به انتخاب اول بسیاری از افراد که به نماهای لاکچری علاقه دارند، تبدیل شده اند. از طرف دیگر این مدل پنجره به شما اجازه میدهد تا از حداکثر فضا، به طور بهینه استفاده نمایید.

مکانیزم باز و بسته شدن پنجره گیوتینی به صورت برقی و از طریق ریموت است. طراحی و ساخت این پنجره در ابعاد مختلف امکان پذیر است و البته برای ایمنی بیشتر و رعایت استانداردهای محیطی نصب، حداکثر ارتفاعی که برای این پنجره در نظر گرفته میشود، 3 متر و حداکثر عرض پنجره، 4 متر میباشد. شیشه استاندارد و رایج برای این سبک پنجره ها 8 میلی متر برای شیشه معمولی و 10 میلی متر برای شیشه سکوریت و نیز 20 میلی متر برای نصب شیشه دوجداره است.

پنجره پانوراما با دو تیغه شیشه ای مجزا از هم طراحی شده و همانطور که اشاره کردیم به صورت عمودی رو به بالا و رو به پایین باز و بسته میشود. همچنین به دلیل مقاومت بسیار بالای شیشه های به کار رفته در این نوع پنجره ها، کاملاً در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب و هوایی مانند پایین بودن درجه هوا و یخ زدگی مقاوم هستند.

مزایای نصب پنجره شیشه ای گیوتینی

 

شاید تصور کنید که مهمترین مزیت شیشه های گیوتینی، زیبایی ظاهری و جلوه بصری باشد، اما باید بگوییم فقط همین نیست! این نوتع پنجره ها، مزایای ویژه ای دارند که استقبال از آنها را به دنبال داشته است. در ادامه این مزایا را برای شما بازگو میکنیم:

  • شیشه های استفاده شده برای پنجره پانورامایی، به مرور زمان دچار تغییر رنگ مایل به زرد نشده و نمای ساختمان را خراب نمیکند.
  • سیستم پنجره گیوتینی به صورت اتوماتیک و با موتور برقی کار میکند به همین دلیل باز و بسته کردن آن بسیار آسان است.
  • این نوع پنجره ضمن استفاده از حداکثر روشنایی در طول روز، مانع از هدر رفتن انرژی در فصول مختلف سال میشود.
  • سیستم شیشه های گیوتینی به واسطه برخورداری از ریموت و کنترل از راه دور، برای رستوران ها، هتل ها و مراکز تفریحی دارای فضای باز، بسیار مناسب است.
  • پنجره پارنورامایی دارای فریم آلومینیومی است و در ابعاد دلخواه تا ارتفاع حداکثر 3 متر و عرض 4 متر (برای رعایت اصول ایمنی) قابل اجرا است.
  • امکان استفاده از شیشه های معمولی با 8 الی 10 میلی متر ضخامت برای پنجره پانورامایی وجود دارد و شیشه دو جداره نیز قابل اجرا است.
  • رنگ پنجره پانورامایی متناسب با نمای ساختمان، قابل تولید و اجرا است. همچنین میتوان برای این پنجره پوشش های آنادایزی در نظر گرفت.
  • مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه، تغییر آب و هوا و افزایش و کاهش درجه هوا، عدم عبور گرد و غبار از دیگر مزایای این پنجره محبوب است.
  • شیشه گیوتینی در بازار به عنوان عایق حرارتی شناخته میشود. این نوع شیشه علاوه بر این به دلیل ساختار ضد زنگ و ضد خوردگی که دارند، به راحتی قابل شستشو و نظافت هستند.
  • شیشه پانورامایی تا میزان 60 درصد صدای محیط را حذف میکند و مانع از رسیدن صداهای مزاحم محیطی به داخل ساختمان میشود.
  • یکی از مهم ترین مزیت های پنجره پانورامایی، سیستم تهویه بسیار حرفه ای آن است. بارای این کار باید یکی از تیغه های پنجره را به سما پایین حرکت باز کنید و بدون باز کردن کامل پنجره، تهویه به طور کامل انجام میشود.

مواردی که به آنها اشاره کردیم؛ به همراه سایر قابلیت های این پنجره، آن را به یک سیستم محبوب و زیبا برای انواع ساختمان با کاربری مسکونی، اداری و تجاری تبدیل نموده است. برای خرید پنجره گیوتینی میتوانید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه طهرون در تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مشخصات فنی شیشه متحرک گیوتینی

 

در این بخش میخواهیم مشخصات فنی پنجره گیوتینی را برای شما توضیح بدهیم تا برای خرید پنجره اطلاعات دقیق تر و دید بازتری داشته باشید.

  • شیشه پنل در قسمت پایین پنجره، کاملا ایستا است و در صورت بسته بودن پنجره، به عنوان نرده محافظ عمل میکند.
  • سیستم باز و بسته شدن پنجره گیوتینی به صورت خودکار و کاملاً اتوماتیک است.
  • از پروفیل های آلومینیومی برای افزایش استحکام فریم پنجره و به حداقل رساندن خم شدن شیشه ها به ویژه در ابعاد بزرگ استفاده میشود.
  • سطح شیشه پنجره قابل تنظیم است و محافظت بالایی در برابر وزش باد دارد.
  • برای یکپارچه سازی شیشه ها از متریال هایی مانند چسب پلی اورتان در ساختار پنجره استفاده شده است.
  • وزن شیشه گیوتینی در هر مترمربع 30 الی 35 کیلوگرم است.
  • شیشه گیوتینی قابلیت اجرای رنگ الکترواستاتیکی برای افزایش مقاومت و سفارشی سازی رنگ را دارد.

مواردی که به آنها اشاره کردیم، مشخصات کلی شیشه های پانوراما است. علاوه بر این هر برند تولید کننده، مشخصات مخصوص به خودش را دارد. برای اطلاع از مشخصات دقیق، با شماره ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ در تماس باشید.

شیوه باز شدن پنجره گیوتینی

 

شاید برایتان سوال باشد که چرا به این پنجره گیوتینی گفته میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم دلیل این نام گذاری، مدل باز و بسته شدن پنجره است. در واقع مکانیزم پنجره به این صورت است که از سه قطعه شیشه به صورت افقی تشکیل شده است که به صورت عمودی مانند گیوتین باز و بسته میشوند. یکی از قسمت ها ثابت و دو قسمت دیگر متحرک هستند. به طور کلی سه روش برای باز و بسته کردن پنجره گیوتینی میتوان در نظر گرفت:

  • قسمت ثابت در پایین باشد
  • قسمت ثابت در وسط پنجره باشد 
  • قسمت ثابت در بالا قرار بگیرد.

مزیت پنجره پانوراما نسبت به پنجره های دوجداره معمولی

 

پنجره پانوراما در مقایسه با پنجره های معمولی مزایایی دارد که آن را از دیگر پنجره ها متمایز نموده است، در این قسمت به برتری های پنجره پانوراما در مقایسه با پنجره معمولی میپردازیم:

پنچره پانوراما راندمان انرژی بالاتری دارد و از حداکثر روشنایی در طول روز استفاده میکند

عایق صوتی و حرارتی است

تنوع رنگ بالایی دارد

جلوه هنری زیبایی به فضای داخلی و نمای خارجی ساختمان میدهد.

ساختار با دوام و به مراتب مقاوم تری دارد

کاربردهای پنجره پانوراما

 

پنجره پانوراما به دلیل مزایای زیاد و مشخصات فنی بسیار جذابی که دارد، برای بسیاری از ساختمان ها مناسب است. به ویژه ساخاتمان های مدرن و نوساز، بهترین گزینه برای نصب این سبک پنجره ها هستند. البته توصیه میشود برای استفاده از پنجره پانواراما، در هنگام طراحی ساختمان این موضوع لحاظ شود. چرا که این پنجره باید در بحث طراحی نما به طور کامل تلفیق شده باشد. به طور کلی از این نوع پنجره برای موارد زیر میتوان استفاده نمود:

  • رستوران و کافی شاپ
  • هتل های بزرگ لاکچری
  • مراکز خرید لوکس و پاساژهای بزرگ
  • خانه های هوشمند و مدرن
  • پنت هاوس و برج های چندین طبقه
  • استخر ها و اماکن تفریحی
  • ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری

قیمت پنجره گیوتینی چقدر است؟

 

اگر برای خرید پنجره گیوتینی به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی کالای مورد نظر خود را جستجو نموده باشید، خواهید دید که قیمت پنجره گیوتینی به عوامل مختلفی مانند نوع شیشه، ضخامت آن، نوع پروفیل آلومینیوم به کار رفته، ابعاد پنجره، سیستم برق و موتور و ریموت آن و در نهایت برند تولید کننده بستگی دارد. برای خرید پنجره پانوراما توصیه میشود بودجه مورد نظر را مشخص نموده و با کارشناسان ما در مجموعه طهرون در تماس بگیرید تا بهترین گزینه با توجه به بودجه را به شما معرفی نمایند.

خرید پنجره پانورامایی

 

اگر به دنبال پنجره شیشه ای گیوتینی باکیفیت و استاندارد هستید، خرید پنجره را از مجموعه طهرون در به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع پنجره گیوتینی اتوماتیک با ابعاد، رنگ و ضخامت مورد نظر شما عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید پنجره گیوتینی در نظر گرفته اند، پنجره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود. فاصله شما با بهترین و با کیفیت ترین پنجره موجود در تهران فقط یک تماس است!

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع پنجره گیوتینی و کاربرد آن برای ساختمان های مختلف با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای خرید و نصب این نوع پنجره را برای شما توضیح دادیم. بهترین مرکز خرید پنجره پانورامایی در تهران را به شما معرفی نمودیم و نکاتی که برای خرید باید در نظر داشته باشید را به شما یادآوری کردیم.

در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت پنجره را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره پنجره شیشه ای گیوتینی به دست آورده باشید. برای خرید انواع پنجره گیوتینی میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید. 

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین