در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

قیمت موتور توبلار کرکره برقی

قیمت موتور توبلار کرکره برقی

یکی از مهمترین اجزاء سیستم کرکره برقی که وظیفه تامین انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب را بر عهده دارد، موتور کرکره برقی است. موتور کرکره برقی به سه نوع موتور ساید کرکره برقی، موتور توبلار کرکره برقی و موتور سانترال یا موتور سنترال کرکره برقی تقسیم میشود. در این مطلب میخواهیم درباره موتور توبلار کرکره برقی با شما صحبت کنیم و مزایای خرید و عوامل تاثیرگذار روی قیمت موتور توبلار کرکره برقی را برای شما بگوییم. اگر قصد خرید موتور توبلار کرکره برقی را دارید، خواندن این مقاله به شما توصیه میشود. همچنین برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان خرید موتور ساید کرکره برقی، با شماره ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ تماس بگیرید.

موتور کرکره برقی چیست؟

 

همانطور که اشاره کردیم، یکی از مهمترین بخش های موتور کرکره برقی، موتور آن است که تامین کننده نیروی مورد نیاز برای باز و بسته شدن کرکره برقی است. اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی بین موتورهای کرکره برقی داشته باشیم، باید به سه مورد زیر اشاره کنیم:

  1. موتور ساید کرکره برقی
  2. موتور توبلار کرکره برقی
  3. موتور سانترال (سنترال) کرکره برقی

شاید برایتان سوال باشد که این موتورها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و دلیل تنوع موتور کرکره برقی در چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم دلیل این تنوع، اختلاف در ابعاد کرکره برقی، ضخامت تیغه های کرکره برقی، و در نهایت کاربری آن است. به عنوان مثال موتوری که برای یک درب صنعتی باید خریداری کنید با موتور ساختمان مسکونی تفاوت دارد. از این رو برای خرید باید عوامل مختلفی را مد نظر داشته باشید. واضح است که قیمت موتور کرکره برقی نیز بر اساس قدرت، کیفیت و برند سازنده آن، متفاوت است. از این رو تصمیم گرفتیم این مقاله را به بررسی دقیق موتور توبلار کرکره برقی اختصاص بدهیم. 

موتور توبلار کرکره برقی

 

موتور توبلار کرکره برقی برای درب های با عرض کم، تیغه های نسبتا سبک و کم تعداد مناسب است. همچنین برای درب های کم تردد، خرید موتور توبلار کرکره برقی، توصیه میشود. یکی دیگر از کاربردهای موتور توبلار، استفاده برای پنجره هایی است که روی آنها کرکره برقی نصب شده است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که موتور توبلار کرکره برقی درون یک لوله قرار میگیرد که راه نفوذ برای ورود و خروج هوا و خنک شدن موتور وجود ندارد. از این رو اگر ترددهای مکرر صورت بگیرد، سنسور حرارتی موتور، به طور موقت موتور کرکره را غیر فعال میکند تا موتور خنک شود و بتوانند مجدداً درب را باز و بسته نماید. وجود این سنسور در واقع از استلاک و آسیب دیدن موتور در اثر باز و بسته شدن های متوالی، جلوگیری میکند.

شاید برایتان سوال باشد که چرا به این موتور؛ توبلار گرفته میشود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم به دلیل اینکه درون یک لوله قرار میگیرد و محل نصب آن دیده نمیشود. از این رو موتورهای توبلار بر خلاف موتور ساید کرکره برقی، نیازی به سایبان ندارد و به طور کامل حفاظت شده است.

موتورهای توبلار موجود در بازار، از نوع AC هستند و به طور پیش فرض از سیستم برق اضطراری یا باتری ups پشتیبانی نمیکنند. اما خبر خوب این است که میتوان برای موتورهای توبلار، ups توبلار جداگانه خریداری نموده و آن را به برق اضطراری تجهیز نمود. سیستم برق اضطراری باعث میشود در صورت قطع شدن برق، مقدار انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب ذخیر شده باشد و کاربران در پشت درب پارکینگ معطل نشوند.

همچنین کلیه موتورهای توبلار دارای سیم پیچ مسی هستند. وجود عنصر مس به دلیل ظرفیت حرارتی بالایی که دارد، به تاب آوری موتور برای جلوگیری از داغ شدن آن کمک میکند. در واقع رفت و آمد مکرر از درب و باز و بسته شدن آن، باعث داغ شدن موتور میشود. اما سیم پیچ مس، حرارت را به خود جذب میکند و مانع از رسیدن حرارت به موتور و قطعات داخلی آن میشود. به این صورت از داغ شدن موتور جلوگیری نموده و از استهلاک آن جلوگیری می نماید.

انواع موتور توبلار

 

موتور توبلار کرکره برقی کاربردهای مختلفی دارد. از کاربری های مسکونی و اداری گرفته تا تجاری و صنعتی. از این رو انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها موتور توبلار 140 نیوتن، موتور توبلار 140 نیوتن، موتور توبلار 12 و 14 متر مربع است که کاربردهای مسکونی و تجاری دارد و نوع 300 نیوتن که برای مصارف صنعتی استفاده میشود. به طور کلی تقسیم بندی موتور توبلار به شکل زیر است:

موتور توبلار سبک

120موتور توبلار و 140 نیوتن و یا 12 و 14 متر مربع که برای تیغه های سبک، عرض کم، تردد پایین، یک گزینه ایده آل است. 

موتور توبلار سنگین صنعتی

موتور توبلار 300 نیوتن که برای تیغه های نسبتاً سبک، عرض نسبتاً زیاد، تردد نسبتاً بالا یک گزینه مناسب است.

برندهای موتور توبلار کرکره برقی

 

اگر برای خرید موتور توبلار کرکره برقی به بازار مراجعه کرده باشید و یا این کالا را در فروشگاه های اینترنتی جستجو کرده باشید، با برندهای مختلفی مواجه شده اید. تعدد این برندها را میتوان استقبال بی نظیر مشتریان از موتور توبلار دانست. در ادامه برخی از برندهای تولید کننده موتور توبلار کرکره برقی را به شما معرفی میکنیم:

  • موتور توبلار بارزانته
  • موتور کرکره توبلار بتا
  • موتور توبلار هیوت
  • موتور توبلار تیونی
  • موتور توبلار نئو
  • موتور توبلار sdc
  • موتور توبلار اسمارت

برندهای که تا به این جای کار برای شما توضیح دادیم؛ معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار هستند. کلیه این برندها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش دارند و در مجموعه طهرون در موجود هستند. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان خرید موتور توبلار کرکره برقی میتوانید روی کارشناسان مجموعه ما حساب کنید.

مزایای خرید موتور توبلار

 

اگر بخواهیم درباره مزایای خرید موتور توبلار کرکره برقی برای شما صحبت کنیم، باید به موارد زیادی اشاره کنیم. اما لیست زیر برخی از مهمترین مزایای این موتور را به شما یادآوری میکند که نشان میدهند این کالا ارزش خرید بالایی دارد.

  • موتور توبلار کرکره برقی، حجم کوچکی دارد و فضای بسیار کمی اشغال میکند.
  • قیمت آن اقتصادی است و در مقایسه با موتورهای دیگر قیمت ارزان تر دارد.
  • ظاهر بسیار ظریف و زیبایی دارد و نیاز به کاور ندارد.
  • در هنگام قطع شدن برق، به صورت دستی قابل استفاده است.
  • در  هنگام باز و بسته شدن، سر و صدا تولید نمیکند و لرزش ندارد.
  • برای ساختمان های کم تردد، تیغه های سبک و درب های کم عرض، بهترین گزینه است.

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایا خرید موتو توبلار است. این موتور مزایای منحصر به فردی دارد که آن را به یک موتور اتوماتیک بسیار کاربردی نه تنها برای ساختمان های مسکونی بلکه برای درب های صنعتی تبدیل کرده است.

نحوه عملکرد موتور توبلار

 

موتور توبلار یک کالای الکترونیکی کاملاً تخصصی است که برای باز و بسته شدن کرکره برقی ساخته شده. مکانیزم عملکرد این موتور در حالت نصب صحیح به این صورت است که با سرعت یکنواخت، درب را باز یا بسته میکند. همچنین در صورت تشخیص چشمی مبنی بر وجود مانع در سر راه کرکره برقی، باز و بسته شدن درب متوقف میشود. باز و بسته شدن درب از طریق مدارفرمان قابل زمان بندی است و علاوه بر این امکان فعال سازی قابلیت بسته شدن خودکار یا همان اتوکلوز وجود دارد. این موتور درون یک لوله تعبیه شده و به همین دلیل به طور کامل محافظت میشود و نیازی به کاور ندارد.

عملکرد موتور کرکره برقی توبلار هنگام قطع برق

 

تا به اینجای کار مکانیزم عملکرد موتور توبلار در شرایط عادی را برای شما توضیح دادیم. اما شاید برایتان سوال باشد که اگر برق قطع شود، موتور توبلار به چه صورت عمل میکند؟

در صورت قطع شدن برق، دو امکان پیش روی شماست:

  1. موتور توبلار به باتری upsمجهز نباشد، در این صورت باید درب را به صورت را به صورت دستی باز و بسته نمایید. برای این کار باید از آچار خلاص کن کرکره برقی استفاده نمایید.
  2. اگر موتور شما به ups مجهز شده باشد، باتری یو پی اس انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب تا 30 مرتبه را در خود ذخیره دارد. به این صورت میتوانید تا 30 بار درب را به صورت اتوماتیک و با استفاده از ریموت باز و بسته نمایید.

باید توجه داشته باشید که موتورهای توبلار موجود در بازار از نوع AC هستند و به طور پیش فرض از باتری ups پشتیبانی نمیکنند. در صورتی که بخواهید در هنگام قطع شدن برق به طور اتوماتیک از درب استفاده نمایید؛ باید خودتان آن را به ups مجهز نمایید.

بهترین موتو توبلار

 

شاید با خواندن این مطالب برایتان سوال شود که بهترین موتور توبلار کرکره برقی بازار چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بهترین موتور توبلار، آن موتوری است که مناسب کار شما باشد و نیازمندی های شما را مرتفع سازد.

به عبارت دیگر قضاوت بر اساس قیمت، اشتباه است. گران بودن یک موتور نشان دهنده خوب بودن یک موتور نیست و برعکس ارزان بودن موتور نشان دهنده بد بودن و پایین بودن کیفیت آن نیست. بنابراین برای خرید بهترین موتور توبلار، در درجه اول باید مشخص کنید که این موتور را برای چه مصرفی میخواهید؟

آیا هدف شما نصب این موتور برای یک ساختمان مسکونی، اداری، تجاری است یا آن را برای یک ساختمان صنعتی خریداری میکنید؟

بهترین موتور توبلار کرکره برقی باید کیفیت بالا، سیم پیچ مسی استاندارد، طول عمر بالا، برند معتبر، گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد. همچنین قدرت موتور با ابعاد درب و وزن تیغه های کرکره برقی در تناسب باشد. در هنگام خرید موتور توبلار کرکره برقی، باید به میانگین تردد کاربران از درب نیز توجه داشته باشید. گارانتی نیز در درجه اول نشان دهنده اطمینان شرکت تولید کننده نسبت به محصولات خود است و از طرف دیگر نشان دهنده اطمینان خاطری است که شرکت به مشتریان خود میدهد تا در هنگام خراب شدن بتوانند از خدمات شرکت استفاده نمایند. اما اگر بخواهیم لیستی از مشخصات یک موتور توبلار با کیفیت در اختیار شما قرار دهیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • بی صدا بود در هنگام باز و بسته شدن
  • قابلیت باز و بسته شدن به صورت دستی در هنگام قطع شدن برق
  • نصب آسان و سریع
  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش
  • یراق آلات با کیفیت و در دسترس
  • پایین بودن هزینه سرویس و نگهداری و تعمیرات

لازم به ذکر است که علاوه بر موارد بالا، یکی دیگر از مزایای موتور توبلار که محبوبیت آن را در بازار رقم زده، کم بودن مصرف برق آن است.

لوزام جانبی موجود در جعبه موتور توبلار کرکره برقی

 

در این جا ملزوماتی که برای نصب موتور کرکره برقی به آن نیاز دارید و باید در جعبه یک موتور استاندارد وجود داشته باشد را به شما معرفی میکنیم. در هنگام خرید به وجود این لوازم در جعبه موتور دقت فرمایید:

  1. موتور توبلار کرکره برقی
  2. تاج و آداپتور
  3. آچار تنظیم میکروسوئیچ
  4. آچار خلاص کن
  5. خار و بست های لازم برای نصب
  6. پایه ستاره ای خورشیدی یا کتابی

موارد فوق، ملزومات لازم برای نصب موتور است که برندهای معتبر در جعبه محصول خود قرار داده اند. در صورت عدم وجود این اقلام؛ باید آنها را به طور جداگانه خریداری نمایید.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید کرکره برقی

 

در این بخش میخواهیم نکاتی که برای خرید موتور توبلار کرکره برقی باید به آنها توجه داشته باشید را برای شما بازگو کنیم. دانستن این نکات به شما کمک میکند که انتخابی ارزنده با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید داشته باشید. و اما نکات خرید موتور کرکره برقی به شرح زیر است:

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نوع کاربری ساختمان را در نظر بگیرید. به عنوان مثال مشخص کنید که این موتور قرار است در یک ساختمان مسکونی نصب شود یا یک ساختمان با کاربری صنعتی؟

نکته بسیار مهم دیگر، میانگین تردد در شبانه روز است. اگر تردد در ساختمان مورد نظر شما زیاد است، باید به سراغ موتور ساید بروید. زیرا موتور توبلار برای شما مناسب نیست. همچنین برای ترددهای نسبتا با موتور قوی تر و برای تردد های پایین موتور ضعیف تر مناسب میباشد.

اگر میخواهید موتور در زمان قطع شدن برق، به صورت اتوماتیک درب را باز و بسته نماید، بهتر است آن را از قبل به باتری ups مجهز نمایید.

عرض و ارتفاع درب ساختمان مورد نظر، مورد دیگری است که باید به آن دقت کنید. به عبارت دیگر هرچقدر درب شما عریض تر باشد و یا ارتفاع بیشتری داشته باشد، تعداد تیغه های مورد نیاز برای مونتاژ بیشتر است و همین موضوع باعث سنگین تر شدن کرکره میشود. کرکره سنگین برای باز و بسته شدن به موتور قوی تری برای تامین انرژی نیاز دارد.

ضخامت کرکره نیز بر انتخاب موتور ساید تاثیر گذار است. به عبارت دیگر اگر ضخامت تیغه ها زیاد باشد، کرکره سنگین تر است و موتور قوی تری را برای باز و بسته شدن نیاز دارد.

قیمت موتور توبلار کرکره برقی

 

اگر برای خرید موتور توبلار کرکره برقی به بازار مراجعه کرده باشید و یا در فروشگاه های اینترنتی کالای مورد نظر خود را جستجو کرده باشید، خواهید دید که قیمت موتور توبلار به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از قدرت موتور، برند سازنده، مشخصات فنی و امکاناتی که موتور در اختیار شما قرار میدهد، امکان پشتیبانی از برق اضطراری و در نهایت نوع موتور توبلار کرکره برقی میباشد.

برای خرید موتور توبلار با بهترین قیمت بازار، بهترین کار خرید از نمایندگی های مجاز برندهای تولید کننده موتور توبلار است. در این صورت ضمن اطمینان از اصالت کالا، به دلیل حذف واسطه ها، هزینه مناسب تری را پرداخت خواهید کرد.

برای خرید انواع برند موتور ساید کرکره برقی ، موتور توبلار کرکره برقی و موتور سانترال کرکره برقی با کارشناسان مجموعه طهرون در با شماره  در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید موتور کرکره برقی

 

اگر به دنبال یک موتور توبلار کرکره برقی باکیفیت و استاندارد هستید، خرید موتور از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع موتور ساید، موتور توبلار و موتور سانترال کرکره برقی عرضه میشود. مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید موتور توبلار کرکره برقی در نظر گرفته اند، موتور مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود. فاصله شما با بهترین موتور کرکره برقی در تهران فقط یک تماس است!

نتیجه گیری و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع موتور توبلار کرکره برقی و کاربردهای هریک از آنها با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای استفاده از موتور توبلار را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز خرید موتور توبلار کرکره برقی در تهران را به شما معرفی نمودیم و نکاتی که برای خرید باید در نظر داشته باشید را به شما یادآوری کردیم.

در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت موتور توبلار کرکره برقی را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره موتور توبلار کرکره برقی در اختیار شما قرار داده باشیم. برای خرید انواع موتور میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین