در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

تیغه کرکره هوشمند

تیغه کرکره هوشمند

کرکره های سنتی که به صورت دستی باز و بسته میشوند، تا سال های سال به عنوان یکی از ایمن ترین درب ها برای ساختمان های مختلف استفاده میشدند. اما با ظهور کرکره های هوشمند، تحولی در حوزه درب های اتوماتیک به وجود آمد و در حال حاضر درب های اتوماتیک به طور کامل، جایگزین درب های قدیمی شده اند. کرکره هوشمند از کنار هم قرار گرفتن تیغه های هوشمند ساخته میشود و به دلیل کاربردهای گسترده و مزایای زیادی که دارد، با استقبال بسیار زیاد مشتریان رو به رو شده است. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع تیغه کرکره هوشمند و کاربردهای آن آشنا کنیم. اگر قصد کرکره برقی هوشمند و تیغه کرکره هوشمند را دارید، خواندن این مقاله به شما توصیه میشود. همچنین برای اطلاع از قیمت انواع کرکره هوشمند، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۰۸۹۹۴ با مجموعه طهرون دُر تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کرکره برقی هوشمند چیست؟

 

 همانطور که اشاره کردیم کرکره برقی هوشمند از کنار هم قرار گرفتن تیغه کرکره هوشمند ساخته میشود. شاید برایتان سوال باشد که چرا به آن هوشمند گفته میشود و تفاوت آن با سایر کرکره ها چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آن جایی که در این سیستم برای باز و بسته شدن کرکره از ریموت استفاده میشود و از راه دور قابل کنترل است، یک سیستم هوشمند به حساب می آید و به آن تیغه کرکره هوشمند و یا کرکره برقی هوشمند گفته میشود.

 مهمترین کاربرد کرکره برقی برای پارکنیگ منازل مسکونی و مراکز تجاری و یا سازمان های اداری است. همین مزیت که برای باز و بسته کردن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نیست و تنها با فشار دادن یک دکمه روی ریموت میتوانید درب پارکینگ را باز و بسته نمایید، کرکره برقی هوشمند را در ردیف محبوب ترین و پر فروش ترین درب های اتوماتیک قرار داده است. عامل دیگری که باعث تقاضای زیاد برای این تیغه ها شده، این است که در گذشته افراد برای باز و بسته کردن کرکره، از قدرت دست خود استفاده میکردند و در بلند مدت فشار زیادی به دست و کمر آنها وارد میشد. در حالیکه اکنون با یک ریموت به راحتی میتوانند در زمان کوتاهی درب را باز و بسته کنند و دیگر خبری از کمر درد و دست درد نیست.  

انواع تیغه کرکره هوشمند

 

 تیغه کرکره هوشمند در بازار انواع مختلفی دارد تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز خود، تیغه مناسب را خریداری نمایند. به طور تیغه کرکره هوشمند به دو نوع تیغه آلومینیومی و تیغه فولادی تقسیم بندی میشود. تیغه های آلومینیومی همانطر که از نامش پیداست از عنصر آلومینیوم ساخته شده و با روکش الکترواستاتیک، رنگ آمیزی شده است. این تیغه مقاومت بالایی در برابر آب، حریق، ضربه و فشار دارد و یک تیغه استاندارد و کاملاً بی صدا شناخته میشود. تیغه آلومینیومی برای پارکنیگ فروشگاه ها و مغازه ها، اماکن اداری و مراکز تجاری و فرهنگی مناسب میباشد.

 

اما تیغه فولادی که به آن تیغه ضد سرقت یا کرکره برقی ضد سرقت هم گفته میشود، از جنس فولاد با کیفیت ساخته شده و مقاومت بسیار بالای در برابر ضربه دارد. خرید و نصب تیغه فولادی برای کسب و کارهایی که امنیت در آنها حرف اول را میزند، پیشنهاد میشود. به عنوان مثال طلافروشی ها، صرافی ها و مشاغلی از این دست که به ایمنی بالاتری نیاز دارند، این تیغه برای آنها مناسب تر است.

انواع برندهای تیغه کرکره هوشمند

 

در حال حاضر با توجه به استقبال بسیار زیادی مشتریان از تیغه کرکره هوشمند، تعداد زیادی از شرکت اقدام به تولید تیغه هوشمند نموده اند. در ادامه معروف ترین و پرطرفدارترین تیغه های بازار را به شما معرفی میکنیم تا برای خرید تیغه کرکره هوشمند با دید بازتری اقدام نمایید:

  • تیغه آکرول با ضخامت 80 و 100 میلی متر
  • تیغه آلما با ضخامت 80 و 100 میلی متر
  • تیغه وینکس با ضخامت 80 میلی متر
  • تیغه آکبا با ضخامت 80 و 100 میلی متر
  • تیغه آکپای با ضخامت 80 و 100 میلی متر

تیغه هایی که به آنها اشاره کردیم همگی در مجموعه طهرون در موجود میباشند و با بهترین قیمت به مشتریان ارائه میشوند. لازم به ذکر است که برخی از شرکت های متفرقه تولید کننده تیغه کرکره هوشمند، برای ارزان تر شدن تیغه ها، اقدام به استفاده از ضایعات آلومینیوم در تولید تیغه میکنند. در حالی که برندهای شناخته شده تیغه، همواره از آلومینیوم با کیفیت و خالص برای تولید محصولات خود استفاده میکنند. تیغه های متفرقه شاید کمی ارزان تر تیغه های شناخته شده و با کیفیت باشد، اما مقامت و استحکام پایینی دارند و با یک ضربه به راحتی از درون ریل خارج میشوند. به عبارت دیگر ایمنی بالایی ندارند.

مزایای تیغه کرکره هوشمند

 

در این بخش میخواهیم شما را با مزیت های خرید تیغه کرکره هوشمند آشنا کنیم. چرا که معتقیدیم این کالا نسبت به ویژگی ها و مزایایی که دارد، ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن به پیمانکاران ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری توصیه میشود. در ادامه این مزایا را به شما یادآوری میکنیم: 

  • امنیت

اولین و مهمترین ویژگی برای یک ساختمان، حفظ امنیت است. فرقی نمیکند ساختمان مورد نظر از نوع مسکونی باشد یا اداری و تجاری، حفظ امنیت، به ساکنین و کاربران آن ساختمان، این اطمینان خاطر را میدهد که بدون نگرانی از ورود سارقین به ساختمان میتوانند در این ساختمان زندگی و کار کنند. نصب تیغه کرکره برقی هوشمند، میتواند به راحتی امنیت ساختمان مورد نظر شما را تامین نماید و آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. چرا که همانطور که اشاره کردیم این تیغه ها در برابر ضربه و فشار، مقاومت بالایی دارند و به راحتی از ریل خارج نمیشوند. همچنین برای ایجاد امنیت بیشتر میتوان از یک یک قفل برقی در هنگام شب که تردد کمتر است، استفاده نمود.   

  • سرعت بالای باز و بسته شدن درب

سرعت باز و بسته شدن تیغه کرکره هوشمند در مقایسه با درب های قدیمی بسیار بالاست. در واقع نیازی نیست برای باز و بسته کردن درب از خودرو پیاده شوید و مدت زمانی را برای باز و بسته نمودن درب، صرف نمایید. کافیست با فشار دادن یک دکمه روی ریموت، درب را باز و بسته نمایید و پست درب پارکینگ معطل نشوید.

  • سهولت در استفاده

همانطور که اشاره کردیم، تیغه کرکره هوشمند از طریق ریموت و به صورت خودکار باز و بسته میشود. به همین دلیل باز و بسته کردن آن بسیار راحت تر از درب های قدیمی است. همین موضوع استقبال کاربران از این درب ها را به دنبال داشته و باعث پر فروش شدن تیغه های کرکره هوشمند شده است.

موضوع دیگری که این نوع تیغه ها را به تیغه های محبوب بازار تبدیل کرده این است که در گذشته افراد برای بالا و پایین آوردن درب های قدیمی (فاقد ریموت) فشار زیادی را روی دست و کمر خود تحمل میکردند. حتی بسیاری از افراد دچار درد در ناحیه درد و دیسک کمر میشدند. در حالی که با وجود تیغه کرکره هوشمند دیگر خبری از فشار و زحمت نیست و این درب ها به راحتی باز و بسته میشوند.

  • مقاومت در برابر آب و تغییر شرایط آب و هوایی

تیغه کرکره هوشمند چه از نوع آلومینیومی و چه از نوع فولادی، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب ناشی از بارش باران و برف و نیز شستشوی کرکره برقی دارد. همچنین در صورت تغییرات آب و هوایی در فصول سرد سال دچار انجماد و یخ زدگی نمیشود. از این رو نصب این گونه درب ها برای شهرهای مختلف با شرایط آب و هوایی متفاومت قابل اجرا است.  

  • باز و بسته شدن بدون سر و صدا

 باز و بسته شدن تیغه کرکره برقی، کاملاً بی صدا است و این درب در هنگام باز و بسته شدن، آلودگی صوتی ایجاد نمیکند. البته توجه داشته باشید که تیغه های استاندارد که به طور اصولی و حرفه ای نصب شده اند، سر  صدایی ندارند. وجود سر و صدا در هنگام باز و بسته درب، نشان دهنده بی کیفیت بودن تیغه و یا نصب غیر اصولی است که تیغه ها با یکدیگر تراز نیستند و در هنگام باز و بسته شدن با یکدیگر برخورد میکنند و دچار اصطکاک میشوند. همین موضوع صداهای ناهنجار و گوش خراشی را تولید میکند.

  • تنوع در طرح و رنگ

جالب است بدانید تیغه های کرکره برقی، قابل سفارش در طرح و رنگ دلخواه مشتریان هستند. به عبارت دیگر مشتریان میتوانند رنگ دلخواه خود را که با لوگو و رنگ سازمانی کسب و کار آنها هماهنگ است اعلام نمایند و تیغه های رنگی سفارش دهند. تیغه طرح چوب، یکی دیگر از انواع تیغه کرکره هوشمند است که طرفداران بسیاری دارد.

کاربردهای تیغه کرکره هوشمند

 

اشاره کردیم که کرکره برقی هوشمند از کنار هم قرار گرفتن تیغه کرکره هوشمند به وجود می آید. اما شاید برایتان سوال باشد که این کرکره چه کاربردهایی دارد و برای چه اماکنی قابل استفاده است؟ در پاسخ به این سوال به موارد زیر که اصلی ترین کاربردهای کرکره هوشمند هستند، اشاره میکنیم:

  • تیغه کرکره هوشمند برای پارکینگ

گفتیم که یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای تیغه کرکره هوشمند، نصب آن به عنوان کرکره برقی پارکینگ است. واقعیت این است که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها و البته منازل مسکونی برای حفظ امنیت هرچه بیشتر، اقدام به خرید و نصب تیغه کرکره هوشمند برای پاکینگ ساختمان های خود نموده اند. تیغه کرکره هوشمند از جنس آلومینیوم و فولاد ساخته شده و امنیت بسیار بالایی دارد.  

  • تیغه کرکره هوشمند برای مغازه

یکی دیگر از کاربردهای تیغه کرکره هوشمند، استفاده به عنوان کرکره برقی مغازه است. فروشگاه های بسیاری به دلیل حفظ امنیت و نیز سهولت در باز و بسته شدن از این نوع کرکره استفاده میکنند. مزیت دیگر کرکره برقی هوشمند این است که بسیار کم جا است و فضای زیادی را اشغال نمیکند، از این رو میتوان از فضای فروشگاه به بهترین شکل ممکن استفاده نمود.  

  • کرکره هوشمند صنعتی

استفاده از کرکره برقی هوشمند در سال های اخیر رواج بسیار زیادی داشته است. سرعت باز و بسته شدن درب کرکره و سرعت بخشیدن به انتقال مواد، مهمترین عامل استفاده از تیغه کرکره هوشمند در صنعت است. سهولت در باز و بسته شدن و حفظ ایمنی از دیگر دلایل استفاده از این تیغه ها در انبارهای صنعتی میباشد. قابل نصب تیغه کرکره برقی برای ورودی با عرض زیاد و ارتفاع بالا، از دیگر دلایل انتخاب این تیغه ها در صنایع است.

قیمت کرکره هوشمند

 

قیمت تیغه کرکره هوشمند به عوامل مختلفی از جمله متریال استفاده شده برای ساخت تیغه، خلوص آلومینیوم و کیفیت آن، عرض و ارتفاع ساختمان مورد نظر، نوع و ضخامت تیغه و در نهایت برند تولید کننده تیغه بستگی دارد. همچنین به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم، تیغه کرکره برقی دارای نوسان قیمت است. از این رو پیشنهاد میشود برای اطلاع از قیمت دقیق تیغه کرکره برقی با کارشناسان مجموعه طهرون در تماس بگیرید. همچنین نیازمندی خود را مطرح نمایید و بودجه ای که برای خرید تیغه کرکره برقی در نظر دارید را مشخص کنید. به این صورت کارشناسان ما، بهترین گزینه برای خرید را به شما معرفی میکنند.

خرید تیغه کرکره هوشمند

 

اگر قصد خرید تیغه کرکره هوشمند با کیفیت و استاندارد را دارید، خرید از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع تیغه های کرکره با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه میشود. همچنین کلیه تیغه ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند که در صورت خرابی میتوانید از خدمات شرکت استفاده نمایید. در این مجموعه انواع تیغه آلما، آکبا، آکرول، وینکس و آکپا با بهترین قیمت بازار عرضه شده است. امان خرید حضوری در تهران و ارسال به سراسر ایران در این مجموعه فراهم شده است. فاصله شما با خرید بهترین کرکره برقی هوشمند بازار، فقط یک تماس است!

نتیجه‌گیری

 

 در این مطلب درباره تیغه کرکره هوشمند با شما صحبت کردیم، همچنین مزایای خرید این تیغه و انواع تیغه ها را برای شما توضیح دادیم. اشاره کردیم که تیغه کرکره هوشمند و کرکره برقی هوشمند چه کاربردهایی دارد و در نهایت عوامل موثر بر قیمت تیغه را به شما معرفی کردیم. بهترین مرکز فروش تیغه کرکره برقی در تهران را به شما معرفی کردیم و اشاره کردیم که علاوه بر خرید حضوری در تهران، برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان امکان فروش و ارسال به سراسر ایران فراهم شده است. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را در زمینه خرید تیغه کرکره برقی هوشمند در اختیار شما قرار داده باشد.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین