در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

سایبان برقی

سایبان برقی

سایبان برقی یکی از کاربردی ترین نمونه های سایبان است که برای تامین انرژی مجهز یه یک موتور توبلار میباشد. این سایبان همانطور که از نامش پیداست، از طریق ریموت و به صورت کنترل از راه دور باز و بسته میشود. قیمت سایبان برقی نسبت به سایبان دستی بالاتر است؛ اما به دلیل سهولت در استفاده، خرید سایبان برقی توصیه میشود. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع سایبان برقی آشنا کنیم و مزایای نصب سایبان برقی را برای شما بگوییم. اگر قصد خرید سایبان برقی را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همچنین در صورتی که برای خرید سایبان برقی به مشاوره نیاز دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ با کارشناسان مجموعه طهرون دُر تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت سایبان برقی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

انواع سایبان برقی

سایبان برقی بر اساس نوع کاربرد، انواع مختلفی دارد. در ادامه کاربردی ترین و پرفروش ترین مدل های سایبان برقی را برای شما معرفی میکنیم.

 

سایبان فول باکس

 

این نوع سایبان دارای دو کاور آلومینیومی در بالا و پایین سایبان است که این فریم آلومینیومی باعث استحکام سایبان در هنگام بارش باران و برف شده است. سایبان فول باکس به طرفه میباشد که از یک سمت به دیوار و یا پایه نصب میشود.

از سایبان فول باکس میتوان برای ایجاد سایه در حیاط منازل، باغ و ویلا، رستوران و کافه هایی که به سایه نیاز دارند استفاده نمود. این مدل سایبان در عرض های 2.5 تا 5 متر تولدی میشود و از تمامی استانداردعای روز اروپا برخوردار است.

مزایای خرید سایبان برقی فول باکس

  • جنس فریم آلومینیومی از آلومینیوم خالص ساخته شده و ضایعات آلومینیوم در آن نقشی ندارد.
  • یک زنجیر بسیار مستحکم برای بازوهای سایبان در نظر گرفته شده است که موجب ایمنی هرچه بیشتر سایبان میشود.
  • باز و بسته شدن سایبان کاملاً بی صدا و نرم است و صدایی تولید نمیکند.
  • انواع رنگ بندی برای سایبان فول باکس وجود دارد که مشتریان میتوانند بر اساس نیاز خود خریداری نمایند.
  • سایبان برقی فول باکس بر اساس نیاز شما و با زاویه دلخواه قابل تنظیم است.  
  • موتور این سایبان از نوع چینی یا فرانسوی است و قدرت بالایی دارد.
  • پارچه سایبان مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه فرابنفش خورشید دارد و کاملاً ضد آب و ضد انجماد است.
  • سایبان قابلیت چاپ اطلاعات کسب و کار و یا طرح دلخواه شما را دارد.

مواردی که به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از مزایای خرید سایبان برقی فول باکس هستند. برای خرید انواع سایبان فول باکس میتوانید با مجموعه طهرون دُر در ارتباط باشید.

 

 سایبان کلاسیک

 

سایبان های کلاسیک را میتوان اولین و قدیمی ترین نوع سایبان دانست. این سایبان ها دارای مفصل، بازو، زنجیر، لوله و کاور است. به لحاظ ساختاری شباهت زیادی به سایبان های فول باکس دارد و میتوان گفت تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری کاور یا همان بخش سایبان است. این نوع سایبان ها به لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه میباشد. به عبارت دیگر اگر با محدودیت بودجه برای خرید سایبان مواجه هستید، خرید سایبان برقی کلاسیک را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

سایبان باکس 

 

سایبان باکس نوع دیگری از سایبان است که دارای یک فریم آلومینیومی در بالا و برای حفظ ساختار پارچه سایبان میباشد. این نوع سایبان نیز از دوام بالایی در برابر باران و برف برخوردار است و آویز قسمت جلویی آن قابل تنظیم است. سایبان باکس به صورت یک طرفه و به سمت دیوار نصب میشود و برای مغازه ها، پارکینک و حیاط منازل، ویلا و باغ و رستوران و کافه قابل اجرا میباشد. ابعاد این سایبان ها معمولا 2، 2.5 و 3 متر است و بر اساس استانداردهای روز اروپا ساخته میشود. این سایبان نیز یک سایبان مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد که در عین حال کاملاً کاربردی است.

سایبان مغازه و فروشگاه

سایبان مغازه، نوعی سایبان است که برای فروشگاه هایی که در معرض نور آفتاب هستند، استفاده میشود. اهمیت استفاده از سایه بان را کسب و کارهایی که دارای مواد غذایی فاسد شدنی هستند، به خوبی درک میکنند. از سایبان فروشگاه و مغازه میتوان برای کسب و کارهای لبنیاتی، گوشت فروشی، سوپر مارکت ها، گل فروشی ها و کلیه فروشگاه هایی که در ساعات طولانی روز در معرض نور خورشید هستند استفاده کرد. همچنین این نوع سایبان برای رستوران ها و کافه هایی که غذا را در فضای باز سِرو میکنند، یه گزینه بسیار مناسب است.

 

سایبان دوطرفه

 

سایبان دو طرفه از دیگر انواع سایبان است که بر خلاف بقیه انواع سایبان که به دیوار نصب میشوند؛ روی زمین نصب میشود. این سایبان برقی دارای موتور است و به صورت اتوماتیک از طریق ریموت باز و بسته میشود. دارای دو محور است که اسکلن اصلی سایبان را به وجود آورده است و دو طرف سایبان را همراهی میکند.

از جمله کاربردهای سایبان دوطرفه میتوان به نصب در کافی شاپ ها و رستوران های فضای باز، باغ، ویلا، روف گاردن اشاره کرد. همچنین از این سایبان برای مدارس، مراکز آموزشی، اماکن تفریحی و حیاط مساجد، استفاده میشود.

مزایای سایبان برقی

 

تا به این جای کار با انواع سایبان برقی آشنا شدید و متریال ساخت و کاربری هر یک را دانستید. در این بخش میخواهیم شما را با مزایای خرید سایبان برقی آشنا کنیم تا برای خرید سایبان با دید بازتری تصمیم گیری کنید. اگر بخواهیم لیستی از مزایای سایبان برقی در اختیار شما قرار دهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پارچه های سایبان برقی کاملاً ضدآب و ضد انجماد است و در برابر آفتاب مقاومت بالایی دارد.
  • اسکلت اصلی سایبان از آلومینیوم اصل و با کیفیت ساخته شده و ضایعات آلومینیوم در آن نقشی ندارد.
  • یراق آلات و میله ها از استحکام بالایی برخوردارند.
  • شیب سایبان از 0 تا 45 درجه قابل تنظیم است.
  • امکان چاپ طرح و نقش و یا اطلاعات کسب و کار روی چادر سایبان وجود دارد
  • تنوع رنگ و طرح سایبان، سلیقه های مختلف را پوشش میدهد.
  • در سایبان یک موتور توبلار با کیفیت و پر قدرت برای باز و بسته کردن سایبان وجود دارد
  • استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی مانند هیتر و مه پاش در زیر سایبان امکان پذیر است.
  • میتوان چند سایبان را از طریق یک ریموت به راحتی کنترل نمود.
  • امکان نصب سیستم نورپردازی برای زیباسازی محیط و ایجاد تنوع وجود دارد.
  • ریموت سایبان تا 30 متر برد دارد و از این فاصله میتوان به راحتی سایبان را باز و بسته نمود.
  • سایبان در حالت بسته فضایی را اشغال نمیکند از این رو خرید سایبان برای فضاهای کوچک نیز توصیه میشود.

مواردی که به آنها اشاره کردیم؛ تنها بخشی از مزایای خرید سایبان هستند. اگر کسب و کار شما به گونه ای است که ساعات زیادی در معرض آفتاب قرار دارد، توصیه میشود برای جذب مشتری بیشتر و رفاه حال خود، حتما سایبان خریداری نمایید.

کاربردهای سایبان برقی

 

در بخش های قبلی به کاربردهای سایبان اشاره کردیم،  اما اگر بخواهیم به طور دقیق لیستی از کاربردهای سایبان برقی را در اختیار شما قرار بدهیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رستوران ها و کافه هایی که فضای باز دارند
  • مدارس و اماکن آموزشی که دارای حیاط بزرگ هستند
  • خانه هایی که حیاط و فضای باز دارند
  • باغ ها و ویلاهای دارای فضای باز
  • فروشگاه هایی که مواد غذای فاسد شدنی دارند و در معرض خورشید هستند(لبنیاتی، بستنی فروشی، گوشت فروشی)
  • استخرهای بدون سقف که از نور خورشید استفاده میکنند

البته خرید سایبان به مواری که گفته شد محدود نمیشود و سایبان کاربردهای بسیار گسترده ای از جمله راه اندازی و تجهیز بیمارستان صحرایی، استفاده برای وضعیت های اضطراری و امدادی در فضاهای بدون سقف و مواردی از این دست، از دیگر کاربردهای سایبان برقی هستند.

خرید سایبان برقی

 

اگر به دنبال یک سایبان باکیفیت و استاندارد هستید، خرید سایبان برقی از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع سایبان برقی و سایبان دستی عرضه میشود که مشتریان میتوانند بر اساس سلیقه و بودجه ای که برای خرید سایبان در نظر گرفته اند، سایبان مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در این مجموعه کلیه کالا ها با ضمانت اصالت کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش به همراه آموزش نحوه استفاده از کالا به مشتریان ارائه میشود.

قیمت سایبان برقی

 

اگر برای خرید سایبان برقی به بازار مراجعه نمایید، خواهید دید که قیمت سایبان برقی به فاکتورهای مختلفی از جمله برند تولید کننده، ابعاد سایبان، نوع و جنس چادر سایبان، نوع موتور سایبان و در نهایت مجموعه ای که برای خرید به آن مراجعه نموده اید بستگی دارد. از این رو توصیه میشود برای اطلاع از قیمت دقیق سایبان برقی با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۲۱۵۴۵۰ با کارشناسان تیم طهرون در تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت، برای خرید سایبان مشاوره رایگان دریافت کنید.  

جمع بندی و سخن پایانی

 

در این مطلب درباره انواع سایبان و کاربردهای هریک با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای استفاده از سایبان را برای شما برشمردیم. بهترین مرکز خرید سایبان برقی و سایبان دستی در تهران را به شما معرفی نمودیم و در نهایت فاکتورهای تاثیرگذار روی قیمت سایبان برقی را برای شما توضیح دادیم. امیدواریم با خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی درباره سایبان برقی در اختیار شما قرار داده باشیم. برای خرید انواع سایبان برقی میتوانید با مجموعه طهرون در تماس بگیرید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین