در حال بارگذاری فایل ...
اپ طهرون دردسترسی آسان‌تر

کرکره هوشمند

کرکره هوشمند

در سال های اخیر استفاده از کرکره برقی هوشمند متقاضیان بسیاری پیدا کرده است. چرا که کرکره هوشمند مزایای بسیاری در مقایسه با کرکره های قدیمی دارد. همین مزایا در کنار قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی، کرکره هوشمند را در ردیف پر فروش ترین مدل های درب اتوماتیک قرار داده است. در این مطلب میخواهیم شما را با انواع کرکره برقی هوشمند، کاربردها و مزایا خرید کرکره هوشمند، آشنا کنیم. مجموعه طهرون در به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع تیغه کرکره برقی، انواع کرکره برقی هوشمند را در فروشگاه خود موجود نموده است. اگر قصد خرید کرکره هوشمند را دارید، میتوانید همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۸۱۷ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت کرکره هوشمند، مشاوره رایگان خرید کرکره هوشمند دریافت نمایید.

کرکره هوشمند برقی چیست؟

 

شاید برایتان سوال باشد که کرکره هوشمند چیست و چه تفاوتی با کرکره های قدیمی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم کرکره های هوشمند به صورت اتوماتیک و از طریق ریموت باز و بسته میشوند در حالی که کرکره های قدیمی به صورت دستی و از طریق نیروی دست باز و بسته میشدند. این کرکره نه تنها جلوه زیبایی به ساختمان شما اضافه میکنند، بلکه امنیت ساختمان را به طور چشم گیری افزاش میدهند و از هدر رفتن انرژی در فصول مختلف سال جلوگیری میکنند.

سرعت باز و بسته شدن کرکره برقی هوشمند، از دیگر مزایای آن است. به عبارت دیگر برای باز و بسته شدن کرکره برقی پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شده از پارکینگ و باز و بسته کردن کرکره به صورت دستی نیستو بلکه با یک دکمه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن درب برقی را باز و بسته نمایید.

نکته دیگری که باعث توجه مشتریان به کرکره هوشمند شده است، کاربردهای مختلف این کرکره است. احتمالاً شما هم دیده اید که از کرکره هوشمند برای درب آپارتمان های مسکونی، اداری، تجاری و حتی صنعتی استفاده میشود.

کرکره برقی هوشمند عمر مفید بالایی دارد و تا سال ها بدون خرابی و تعمیر، برای شما کار میکند. فقط کافیست به طور صحیح از آن استفاده و نگهداری کنید و همچنین هر از چند گاهی برای سرویس کرکره برقی به شرکت های ارائه دهنده خدمات سرویس کرکره برقی مانند طهرون در مراجعه نمایید.

جنس و کیفیت کرکره هوشمند

 

کرکره های هوشمند به طور کلی از دو نوه متریال آلومینیوم و فولاد ساخته میشوند. هم آلومینیوم و هم فولاد دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار هستند. تیغه های آلومینیومی در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاومت بالایی دارند. همچنین به عنوان تیغه ضد حریق شناخته میشوند. از طرف دیگر به واسطه استحکام بالا، عمر طولانی دارند و به راحتی از ریل خارج نمیشوند. علاوه بر این امکان سفارشی سازی تیغه بر اساس طرح و رنگ دلخواه مشتری وجود دارد و شما میتوانید اطلاعات کسب و کار خود را روی بدنه تیغه ها چاپ نمایید و از کرکره برقی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مفید و مقرون به صرفه استفاده نمایید.

همانطور که اشاره کردیم، تیغه های فولادی از دیگر انواع کرکره هوشمند هستند. این تیغه ها به دلیل ضخامت بالا و مقاومت بسیار زیاد در برابر ضربه و فشار، در بازار و در بین مشتریان به عنوان کرکره برقی ضد سرقت شناخته میشوند. از این رو نصب کرکره فولادی به کسب و کارهایی که از حساسیت بالایی برخوردارند مانند طلافروشی ها، صرافی ها و حتی بانک ها که امنیت برای آنها حرف اول را میزند، توصیه میشود.

کرکره برقی فولادی نیز یک کرکره کاملا مقاوم در برابر آب و رطوبت است و به واسطه بارش باران و برف و یا شستشوی کرکره برقی، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمیشود. همچنین در صورت آتش سوزی، شعله های حریق را به سایر نقاط سرایت نمیدهد و باعث گستردگی آتش سوزی نخواهد شد. از این رو هم کرکره برقی آلومینیومی و هم کرکره برقی فولادی، قابلیت نصب برای ساختمان های مختلف و در شهرهای مختلف با تنوع آب و هوایی هستند.

مزایای کرکره هوشمند

 

تا به این جای کار با کرکره برقی هوشمند و متریال ساخت و ساختار کلی آن آشنا شدید. در ادامه میخواهیم به مزایای خرید کرکره برقی هوشمند به عنوان یک کالا با ارزش خرید بالا، اشاره کنیم. اگر بخواهیم مزایای خرید کرکره هوشمند را برای شما بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امنیت بالا

میدانید که حفظ امنیت در حال حاضر برای هر ساختمانی، یک امر کاملاً ضروری به حساب می آید. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد که در یک ساختمان مسکونی زندگی میکنید یا کاربر یک ساختمان اداری و تجاری هستید، در هر صورت به آرامش خاطری از جنس ایمنی ساختمان نیاز دارید. نصب کرکره هوشمند، امنیت ساختمان مورد نظر شما را به طور چشم گیری افزایش میدهد. تا جایی که امکان ورود افراد متفرقه و سارقین را به حداقل ممکن میرساند.

 

چرا که باز و بسته شدن کرکره هوشمند از طریق ریموت انجام میشود. به محض ورود و یا خروج از ساختمان میتوانید با یک دکمه درب را ببندید و فرصتی برای ورود افراد متفرقه فراهم نمیشود. نکته دیگر این است که باز و بسته شدن کرکره هوشمند قابل تنظیم است و بلافاصله پس از عبور خودرو، درب به صورت اتوماتیک بسته میشود و افراد متفرقه امکان ورود به ساختمان را ندارند. کرکره هوشمند، بدون ریموت قابل باز و بسته کردن نیست و افراد متفرقه یا سارقین امکان باز کردن کرکره بدون ریموت را ندارد. همچنین کرکره هوشمند در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و تیغه ها به راحتی از درون ریل خارج نمیشوند. همه مواردی که به آنها اشاره کردیم، دلایل امنیت بالای کرکره هوشمند است.  

 

  • سرعت باز و بسته شدن

سرعت باز و بسته شدن کرکره هوشمند بسیار زیاد است. به طوری که با فشار دادن دکمه ریموت، در مدت کمتر از یک دقیقه درب پارکینگ باز و یا بسته میشود. همین موضوع باعث میشود شما برای باز و بسته کردن درب، معطل نشوید. همچنین این موضوع سرعت بالای باز و بسته شدن، مانع از ورود افراد متفرقه به پارکینگ محل سکونت یا کار شما خواهد شد.

 

  • سهولت در باز و بسته شدن

اگر در مکانیزم باز و بسته کرکره هوشمند کمی دقیق شوید؛ خواهید دید که این کرکره در مقایسه با کرکره های قدیمی به راحتی باز و بسته میشود. باز و بسته شدن کرکره های قدیمی به صورت دستی و انرژی مکانیکی انجام میشد. به این صورت که افراد برای باز و بسته کردن درب، فشار روی دست و کمر خود را تحمل میکردند. حتی در بلند مدت دچار دیسک کمر یا کمر درد و دست درد میشدند. اما به لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور کرکره هوشمند، دیگر خبری از درد دست و کمر نیست و افراد با صرف کمترین انرژی میتوانند درب را به راحتی باز و بسته کنند. همچنین در گذشته، همه افراد توانایی باز و بسته کردن کرکره را نداشتند، به همین دلیل استفاده از این نوع کرکره ها، به مکان های خاصی محدود بود. اما به واسطه سهولت در باز و بسته شدن کرکره هوشمند، همه افراد به راحتی میتوانند این نوع درب ها را باز و بسته نمایند.

 

  • تنوع طرح و رنگ

کرکره هوشمند قابلیت سفارشی سازی بر اساس رنگ را دارد. به این صورت که مشتریان میتوانند رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهند و نیز اطلاعات کسب و کار خود را روی آن چاپ نمایند. به این صورت علاوه بر زیبا شدن جلوه ورودی شما، کرکره برقی تبدیل به یک ابزار تبلیغاتی مفید و به صرفه برای شما خواهد شد. همچنین میتوانید بر اساس نظر و سلیقه خود، طرح مورد علاقه تا را سفارش بدهید. به عنوان مثال کرکره برقی طرح چوب، از پر فروش ترین و پر طرفدارترین مدل های کرکره هوشمند است.

 

  • در دسترس بودن لوازم یدکی و یراق آلات

یکی دیگر از مزایای کرکره هوشمند، در دسترس بودن لوازم یدکی و یراق آلات آن است. هرچند کرکره برقی هوشمند به ندرت دچار اختلال و خرابی میشود، اما در صورت خرابی، کلیه فروشگاه های ارائه دهنده تیغه کرکره هوشمند و خدمات نصب و تعیمر کرکره برقی، میتوانند یراق آلات و لوازم مورد نیاز برای تعمیر و تعویض قطعه خراب را دراختیار شما قرار دهند.

 

  • عمر مفید بالای کرکره هوشمند

کرکره هوشمند دارای طول عمر بالایی است که به ندرت خراب میشود. به عبارت دیگر اگر از این درب اتوماتیک به درستی استفاده نمایید، سرویس دوره ای آن را انجام بدهید و تردد صحیحی داشته باشید، سال های سال بدون دردسر برای شما کار میکند. همین طول عمر مفید، کرکره هوشمند را به یک کالا با ارزش خرید بالا و اقتصادی تبدیل کرده است که بسیاری از مشتریان خرید آن را به سایر درب های اتوماتیک ترجیح میدهند.

 

  • برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی برای کالاهای برقی، یک اصل اساسی است. وجود گارانتی در درجه اول نشان دهنده شرکت تولید کننده از محصولات و تولیدات خودش است. در درجه دوم نشان میدهد که این شرکت تا چه اندازه به رفاه حال مشتریان خود می اندیشد. اگر کرکره هوشمند شما دارای گارانتی باشد، در صورت خرابی میتوانید به شرکت تولید کننده مراجعه نمایید و از خدمات آن بهرمند شوید. اما در صورتی که فاقد گارانتی باشد در صورت خرابی باید برای تعمیر آن به صورت شخصی هزینه بپردازید و اگر قبل اصلاح نباشد، باید برای خرید مجدد آن یا تعویض قطعه اقدام نمایید.

کاربردهای کرکره هوشمند

 

کرکره هوشمند به دلیل مزایایی که دارد، برای بسیاری از اماکن قابل نصب است. از ساختمان های مسکونی گرفته تا ساختمان های اداری و تجاری برای حفظ امنیت و کنترل تردد، به کرکره هوشمند نیاز دارند. به ویژه ساختمان های پر تردد، برای سهولت در رفت وآمد کاربران خود، بهتر است به نصب کرکره هوشمند اقدام نمایند. در ادامه مهمترین کاربردهای کرکره هوشمند را برای شما بازگو میکنیم:

 

  • کرکره هوشمند پارکینگ

از جمله اصلی ترین کاربردهای کرکره هوشمند، میتوان به کرکره پارکینگ اشاره کرد. به عبارت دیگر ساختمان های مسکونی و اماکن اداری، تجاری، تفریحی و فرهنگی برای تامین امنیت ساختمان، کنترل ورود و خروج افراد و خودروها، زیبایی ورودی ساختمان و سرعت و سهولت در رفت و آمد، از کرکره هوشمند برای پارکینگ خود استفاده میکنند.

 

  • کرکره هوشمند مغازه

نصب کرکره هوشمند برای مغازه ها، یکی دیگر از کاربردهای کرکره هوشمند است. به عبارت دیگر مغازه ها برای حفظ امنیت و سهولت در ورود و خروج بار، از کرکره برقی هوشمند استفاده میکنند. به ویژه اینکه کرکره هوشمند جای بسیار کمی اشغال میکند و از این بابت میتوان از فضای مغازه به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

  • کرکره هوشمند فروشگاهی

فروشگاه ها و مراکز تجاری بزرگ مثل پاساژها و مراکز خرید بزرگ نیز از کرکرخ هوشمند برای ورودی استفاده میکنند. به ویژه اگر زیبایی بصری ورودی فروشگاه برای صاحب مجموعه، اهمیت داشته باشد، نصب کرکره هوشمند، یکی از اولویت ها خواهد بود.

 

  • کرکره هوشمند صنعتی

استفاده از کرکره برقی هوشمند در سال های اخیر رواج بسیار زیادی داشته است. سرعت باز و بسته شدن درب کرکره و سرعت بخشیدن به انتقال مواد، مهمترین عامل استفاده از کرکره هوشمند در صنعت است. سهولت در باز و بسته شدن و حفظ ایمنی از دیگر دلایل استفاده از این کرکره ها در انبارهای صنعتی میباشد. قابل نصب کرکره برقی برای ورودی با عرض زیاد و ارتفاع بالا، از دیگر دلایل انتخاب این نوع درب اتوماتیک در صنایع است.

قیمت کرکره هوشمند

 

قیمت کرکره هوشمند به عوامل مختلفی از جمله متریال استفاده شده برای ساخت تیغه، خلوص آلومینیوم یا فولاد استفاده شده و کیفیت آن، عرض (دهنه) و ارتفاع ساختمان مورد نظر، نوع و ضخامت تیغه های کرکره و در نهایت برند تولید کننده کرکره هوشمند بستگی دارد. همچنین به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم، کرکره برقی هوشمند دارای نوسان قیمت است. از این رو پیشنهاد میشود برای اطلاع دقیق از قیمت کرکره هوشمند با کارشناسان مجموعه طهرون در تماس بگیرید. همچنین نیازمندی خود را مطرح نمایید و بودجه ای که برای خرید کرکره هوشمند در نظر دارید را مشخص کنید. به این صورت کارشناسان ما، بهترین گزینه برای خرید را به شما معرفی میکنند.

خرید کرکره هوشمند

 

اگر قصد خرید کرکره هوشمند با کیفیت و استاندارد را دارید، خرید از مجموعه طهرون در را به شما پیشنهاد میکنیم. در این مجموعه انواع کرکره هوشمند با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه میشود. همچنین کلیه محصولات این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند که در صورت خرابی میتوانید از خدمات شرکت استفاده نمایید. در این مجموعه انواع کرکره برقی آلما، آکبا، آکرول، وینکس و آکپا با بهترین قیمت بازار عرضه شده است. امان خرید حضوری در تهران و ارسال به سراسر ایران در این مجموعه فراهم شده است. در هر جای ایران که باشید، فاصله شما با بهترین کرکره هوشمند بازار، تنها یک تماس است.

جمع بندی و سخن پایانی

 

 در این مطلب درباره کرکره هوشمند و انواع آن با شما صحبت کردیم. همچنین مزایای خرید کرکره هوشمند و انواع تیغه های آن را برای شما توضیح دادیم. اشاره کردیم که کرکره هوشمند یا همان کرکره برقی هوشمند چه کاربردهایی دارد و برای چه مصارفی در ساختمان ها نصب میشود. در نهایت عوامل موثر بر قیمت کرکره هوشمند را به شما معرفی کردیم. بهترین مرکز فروش کرکره برقی هوشمند در تهران را به شما معرفی کردیم و اشاره کردیم که علاوه بر خرید حضوری در تهران، برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان امکان فروش و ارسال به سراسر ایران فراهم شده است. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات ارزشمندی را در زمینه خرید کرکره برقی هوشمند در اختیار شما قرار داده باشد. برای دریافت مشاوره رایگان خرید کرکره برقی میتوانید روی دانش فنی و تجربه کارشناسان حرفه‌ای مجموعه طهرون در حساب کنید.

طهرون در
درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره هوشمند، جک‌های پارکینگ، دوربین مداربسته، دزدگیر سقف متحرک، چتر، سایه های بان های دستی و برقی
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ی
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
د
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
س
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
چ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
پ
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
ج
۰۹:۰۰ - ۲۱:۰۰
میدان انقلاب، جمال زاده جنوبی، پلاک ۷۷
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به طهرون در می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین